Fletcher Parkhotel Val Monte

Oude Holleweg 5, 6572 AA, Berg en Dal - Nijmegen, Gelderland, Nederland
  • Groene omgeving nabij Nijmegen
  • Terras met prachtig verzicht
  • Diverse wellness faciliteiten
  • Breng een bezoek aan Burgers Zoo

Dit gastvrije viersterren hotel is gelegen in de prachtige bosrijke omgeving van Berg en Dal en op slechts 5 minuten van de oudste stad van Nederland, Nijmegen. Het hotel is de perfecte uitvalsbasis voor het maken van wandel- en fietstochten door de bijzondere omgeving met polders, uiterwaarden, slingerende dijken, glooiende heuvels en gevarieerd bos- en heidelandschap. Bij de receptie van het hotel zijn diverse wandel- en fietsroutes gratis verkrijgbaar. Het hotel is zowel met de auto als met het openbaar vervoer eenvoudig bereikbaar. Treinstation Nijmegen is slechts 4km van het hotel. Neem vanaf het station een taxi of bus 8 (halte 200 meter vanaf het hotel). Liever een dagje winkelen? Bezoek dan zeker Nijmegen en het Duitse Kleve!

Fletcher parkhotel Val Monte is een veelzijdig hotel met vele ontspanningsmogelijkheden. U kunt hier bijvoorbeeld heerlijk relaxen in het zwembad of gebruik maken van één van de vele massages in de salon. Na een dag fietsen, wandelen of cultuur opsnuiven geniet u heerlijk na op het terras met een schitterend uitzicht op de 90 meter lager gelegen polders Ooy en de Duffelt! In restaurant Panorma kunt u heerlijk dineren ter afsluiting van de dag. U overnacht in een sfeervol ingerichte hotel kamer met heerlijke bedden. 


minder
Dit gastvrije viersterren hotel is gelegen in de prachtige bosrijke omgeving van Berg en Dal en op slechts 5 minuten van de oudste stad van Nederland, Nijmegen. Het hotel is de perfecte uitvalsbasis voor het maken van wandel- en fietstochten door de bijzondere omgeving met polders, uiterwaarden, slingerende dijken, glooiende heuvels en gevarieerd bos- en heidelandschap. Bij de receptie van het hotel zijn diverse wandel- en fietsroutes gratis verkrijgbaar. Het hotel is zowel met de... Lees meer

Beoordeling van Fletcher Parkhotel Val Monte

7,9

Algemene waardering

7,8

Ligging

8,7

Service

7,8

Verhouding prijs/kwaliteit

7,8

Eten

7,7

Kamers

7,5

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Fletcher Parkhotel Val Monte.

Resultaten 1 - 50 van 177
8,2
Van den Hoek
1
Nederland
februari 19, 2024
7,0
Van Zalen
1
Nederland
september 06, 2023
Hotel voldeed aan onze verwachtingen; alleen de kamers zijn nodig aan een renovatie toe. Ook was de vloerbedekking in de gangen "vies"
9,2
Verhoeven
1
Nederland
september 05, 2023
Alles was naar wens
7,8
Durkstra
5
Nederland
augustus 27, 2023
Goed hotel en vriendelijk personeel
Iets te kleine afgesloten fietsenstalling
8,0
Van Eijkelenburg
Nederland
augustus 16, 2023
We hebben het erg naar ons zin gehad
7,3
Steijsiger
1
Nederland
juli 31, 2023
prima
jammer dat de koffie en thee faciliteiten op de kamer niet aanwezig waren , zoals vermeld bij de boeking. Bij het uitchecken werd ons drie maal verteld, dat alles betaald was. We hadden alleen de toeristenbelasting betaald bij aankomst. We hebben drie keer aangegeven dat we de rest van de kosten nog moesten betalen .De persoon achter de balie ging na de derde keer nogmaals in de computer kijken en gaf toen toe dat dat inderdaad zo was. We hebben toen betaald, maar er kon geen excuus of extra bedankje af.... Willen jullie hier ook fletcher van op de hoogte stellen. Graag horen we hier nog van.
7,3
Boshoven
1
Nederland
juli 30, 2023
Mooi hotel en restaurant leuk personeel kamer wat gedateerd
5,5
Goven
2
België
mei 06, 2023
ok, maar..
medewerkers receptie/balie niet vriendelijk. geen koffie/thee facliteiten op kamer. reservatie hadden ze niet gekregen. ze hebben kamer 'geregeld'
8,5
Van Zundert
1
België
april 30, 2023
Voor ons heel goed verblijf
Ontbijt prima. De keuze uit diner menu is niet echt ons ding. Maar opgelost door diner in restaurants in de buurt. Badkamers en hotel ietwat verouderd. Personeel super vriendelijk. Wel een aanrader.
7,5
Duijndam
2
Nederland
april 27, 2023
positief ervaren
goede prijs kwaliteit verhouding, maar mag beslist niet duurder worden.
9,3
Koopman
1
Nederland
juli 02, 2021
een goed hotel met een prachtige omgeving
Een hotel moet met zijn tijd meegaan, er wordt veel meer gefietst, dan denk je met een gesloten fietsenstalling, dat zit wel goed.Hier is de stalling een achteraf , veel te klein en zo lek als een zeef hokje!! De kartoncontainers afschermen, dit was geen gezicht zo bij de fietsenstalling. Bij het zwembad is er een trappetje in het water zonder leuning, levensgevaarlijk!! Verder een prima hotel , met een grote tuin waar toch echt een schoffel door heen moest.
6,5
Lamberts
1
Nederland
juli 01, 2021
Mooi gelegen
Moesten 1,5 uur wachten na 15 uur kamer was nog niet schoon. Bediening moesten we altijd naar toe om te vragen of we iets konden bestellen. Op terras lag vuilresten, rommelig.
8,2
Van Olst
Nederland
juni 30, 2021
Voor ons iets té groot hotel. Lekker gezwommen, gewandeld N 70 en schitterende fietstochten gemaakt.
7,2
Schouten
1
Nederland
juni 24, 2021
gemiddeld, restaurant rampzalige bediening.
1e nacht veel hinder door feestje in kamer schuin onder ons. Tot 5 uur veel geroep en herrie. Bij uitchecken gemeld bij receptie, oké dank u wel.??
7,7
Korteweg
1
Nederland
juni 23, 2021
7,7
Hendriks
1
Nederland
juni 21, 2021
We hebben het goed gehad!
Wij hadden een 4 persoonskamer met stapelbed. De kamer stond erg vol en was rommelig. Weinig licht. Gedateerd een beetje smoezelig. Het bed was prima! Douche gordijn onhygiënisch. De ligging van het hotel: prima, prachtige omgeving. Eten was erg goed. Administratie was niet op orde, komt misschien door de drukte na versoepeling. We hadden twee keer twee nachten geboekt. Dus t/m 19 juni. We begrijpen niet dat er zoveel geboden wordt voor die prijs. Hartelijk dank.
9,2
Van der Mierde
1
Nederland
juni 02, 2021
Wij hebben genoten alle medewerking met de boeking te verzetten . Bedankt . UT dinee en ontbijt was zeer goed
9,8
Bruers
1
België
juli 03, 2018
voor one is het een aanrader!!!!!
De eerste avond moesten we heel lang wachten op het eten ongeveer 2.30uur Toch besloten we de tweede avond terug gaan eten en tot onze grote verbazing kregen we de wijn én het eten gratis!!!!Dit ter compensatie van het lange wachtten van vorige avond. Ongelooflijk en hiervoor nog onze hartelijke dank!!!
8,3
Bijsterveld
7
Nederland
april 17, 2018
voor mijn prijs: Goed
k heb ook een recentie geschreven naar het hotel Het ontbijt vond ik niet zo leuk op gediend(somber,geen gezellige locatie) het dinee was uitstekend en daar was het personeel heel vriendelijk
7,5
Quaak
Nederland
april 14, 2018
goed
top locatie! Ik had een diner bij mijn arrangement. Ik had stamppot snijbonen genomen. Ik kreeg een heel klein beetje. Toen ik aangaf dat ik het echt te weinig was kwam er iemand naar mij toe dat het vlees toch echt 200 gram was en ik niet meer kon krijgen. De stamppot snijbonen was net zoveel, dus ook ws 200 gram. Ik kreeg ruim voldoende stamppot erbij. Top! Zo waren er meer dingen, die ook weer opgelost werden. Dus uiteindelijk toch prima
9,0
Van der Roest
2
Nederland
september 08, 2017
7,2
De Groen
2
Nederland
september 05, 2017
goed hotel voor uitgangspunt uitstapjes Nijmegen en omgeving
8,0
Boog
7
Nederland
juni 29, 2017
Mooi gelegen hotel met prettige 1-persoonskamer.
Personeel straal niet zo veel gastvrijheid uit. Leek allemaal een beetje plichtmatig.
7,8
Beurskens
1
Nederland
november 03, 2016
prachtige omgeving. vriendelijk personeel. prima restaurant. kamers gedateerd. geen toiletartikelen.
Onvoldoende toiletartikelen. Onfrisse geur op kamer !! Gerookt!!!???
7,8
Van veen
Nederland
oktober 26, 2016
Mooi hotel, iets gedateerd, lekker gegeten. We hadden wat moeite met de sleutelkaart, 2maal terug geweest naar de receptie, er werd geen moeite gedaan even mee te lopen om te zien wat er verkeerd ging. Volgens mij lag het niet aan ons, maar aan de sleutel
8,2
Van Klaveren
Met partner
Nederland
oktober 11, 2016
prima ligging , mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel.
We komen zeker nog 1 keer weer terug , in de zomer.
7,2
Van Grinsven
Met partner
Nederland
oktober 03, 2016
We hadden toeslag betaald voor luxe kamer, dat was het niet waard
Hotel had geen informatie doorgegeven mbt wegomleiding, zij zeggen dat wel doorgegeven te hebben aan gasten die reservering hadden. Informatiepakket met kortingsbonnen werd ook niet uitgereikt, we moesten er zelf om vragen.
6,7
Den Blanken
Met partner
Nederland
september 13, 2016
We hebben op enkele aanmerkingen na een goed verblijf gehad
Er waren 2 badhanddoeken die niet na gebruik gewisseld werden. Van uitzetraam was combie uitzetter kapot. Het balkon was niet schoon. Het diner was goed maar duurde veel te lang (2 uur) In de fietsen stalling waren enkele stopkontacten kapot. In de badkamer werd niet alles aangevuld.
8,2
Van der Bilt
Met partner
Nederland
september 12, 2016
Prachtig gelegen hotel; prima van eten en drinken en een vriendelijke bediening
8,3
Kirkels
Met partner
Nederland
september 01, 2016
Het Fletcher Hotel Val Monte is een voortreffelijk hotel. De grote hoeveelheid gasten vereist een hoge inzet van het personeel.
Het beschikbare personeel deed zijn uiterste best. Tijdens het ontbijt en in de bar vielen er hiaten omdat personeel ontbrak om probleempjes snel op te lossen.
7,5
Lit
Gezin met jonge kinderen
Nederland
augustus 23, 2016
Prima hotel, prima ligging
Jammer, dat er maar 2 bedden stonden.Had voor 3 personen gererserveerd.
8,0
Van Genderen
Met partner
Nederland
augustus 15, 2016
goed leuk hotel netjes
7,5
Lammertink
Met partner
Nederland
juli 11, 2016
Goed hotel met klein zwembad ter verfrissing
8,0
Mulder
Met partner
Nederland
juli 11, 2016
Prettig verblijf en mooi natuurgebied in de buurt.
Overgordijn schoof niet goed langs de rail.
7,5
Aras
Met partner
België
juni 29, 2016
Verlengd week end
Positief is de aanwezigheid van een zwembad, dit is een zekere meerwaarde. Ontbijt en dinner zijn goed verzorgd. Airco in de kamers zou ook meerwaarde zijn.
9,3
Verkroost
Met partner
Nederland
juni 27, 2016
mooi hotel mooie ligging
Prijzen koffie en drank te hoog
8,2
Van der Hilst
Met partner
Nederland
juni 27, 2016
Groot hotel met mooie ligging
7,8
Aalders
Nederland
juni 18, 2016
een gastvrij hotel in een mooie omgeving
Hoewel ik een arrangement had, vond ik het 3 gangen diner op de 1e avond niet fletcher waardig., vooral het hoofdgerecht met een zakje patat en een beetje sla (+vis), moet toch beter kunnen. Ook de kamer , met in de douche een slecht afvoerputje en een toilet met in de afvoer bruine vlekken, was een kleine teleurstelling. . Het bed was prima. ik heb het wel naar mijn zin gehad, dankzij de mooie ligging.
9,2
Janse
Met partner
Nederland
juni 03, 2016
goed, personeel is vriendelijk
geen we hebben een leuk verblijf gehad.
6,8
De weijer
Met partner
Nederland
mei 23, 2016
mooie omgeving, prima hotel (wel wat vervallen) en ERG onvriendelijk personeel
Vriendelijkheid van het personeel liet te wensen over: - Op terras drankje gedronken (prachtig terras met uitzicht). Vriendelijke medewerkster, alleen lange wachttijd. - Ontbijt: de gezichten van het personeel stonden op onweer (1 uitzondering daargelaten). Niet eens "goedemorgen" gezegd, tegen andere gasten viel een medewerker uit om deze in de weg stond (kan ook wat vriendelijker worden gevraagd). - In de bar (s avonds en na ontbijt) kwamen ze niet eens onze bestelling opnemen. S avonds zijn we zelf op een ober afgestapt. Na het ontbijt gingen we nog wat drinken: twee tafels waren bezet (waaronder de onze) de andere tafel werd bediend en wij niet (ze gingen verder met het verplaatsen van de wanden / verkleinen ruimte). Na bovengenoemde voorbeelden waren we het zat en zijn we opgestapt (wel hiervan melding gemaakt bij receptie)
6,3
Van messem
Een groep
België
mei 14, 2016
de receptie was vriendelijk en attent, personeel was vriendelijk. Goede ligging voor een bezoek aan Nijmegen.
Eten was goed, maar drank was niet ok : (bijna) geen aperitieven en niet-gekoelde wijn. Bovendien was de hotelbar gesloten ! Kamers zijn verouderd en doen beklemmend aan. Cleaning liet te wensen over : douche werd niet gereinigd en vuilnisbakjes niet leeg gemaakt. De schilderwerken gaven een nare geur in de gangen én in de kamers
8,0
De jong-muns
Met partner
Nederland
mei 13, 2016
prima verblijf in een prachtige omgeving, mede door het mooie weer zeer geslaagd
8,0
Volwater-Verhaar
Gezin met jonge kinderen
Nederland
mei 13, 2016
Prima
We misten een koelkastje op de kamer. Het was nogal warm toen wij er waren dus we konden niets koel houden. Ook het water uit de kranen was niet koud. 1 minuut voordat ik een bestelling wilde plaatsen werd de menukaart veranderd en was het niet meer mogelijk een simpele tosti te bestellen .... Klein minpuntje.
9,2
Saman
Met partner
België
mei 11, 2016
rustig gelegen maar ietwat verouderde inrichting.
Door zijn constructie is het gebouw een doolhof van gangen en trappen. De ligging is mooi en rustig in een bosrijke omgeving met een mooi terras. Ideaal voor wandelaars.
8,5
Heijne
Met partner
Nederland
mei 10, 2016
super het is er zo mooie omgeving
6,3
Overmeire
Met partner
België
mei 09, 2016
zie bij opmerkingen kopie e-mail verstuurd 8 mei naar gastensuport@fletcher.nl betreft maaltijden
Van: Raf Deknock [mailto:rafdeknock@skynet.be] Verzonden: zondag 8 mei 2016 9:50 Aan: 'gastensupport@fletcher.nl' CC: 'info@goedverblijf.nl' Onderwerp: reserveribg via goedverblijf.nl Betreft: Reserverig ID 041942 via Goedverblijf.nl (op naam van Griet Overmeire) Fletcher Parkhotel Valmonte, 6572AA Berg en Dal - Nijmegen aankomst : donderdag 05 mei 2016 vertrek: zaterdag 07 mei 2016 Wij werden tweemaal opgebeld door de centrale reservatiedienst van Fletcher. Wij hebben zelf terug contact opgenomen. Het ging om het verkopen van een extra avondmaal met reductie. Wij zijn daar op in gegaan. 1. Als gewezen directeur van een reisorganisatie (en ik heb op alle continenten gereisd) heb ik (1) nooit een hotel gehad, waar aan tafel geen brood werd geserveerd, tenzij tegen extra betaling (3,50€); (2) nooit een kaasdessert (2,50€ extra) geserveerd gekregen zonder brood. Onkunde of krenterigheid? 2. Op vrijdag 06 mei (tafel gereserveerd voor 18.30u) liep het totaal fout: 2 uur aan tafel gezeten en gewacht. Het hoofdgerecht was ondermaats en beslist zijn prijs (26,50€ na reductie!) niet waard: (1) de groenten bij het hoofdgerecht waren niet naar behoren ontdooid en niet gaar (zelfs de fanaat van nouvelle cuisine zou het onbetamelijk gevonden hebben); (2) de vis was eveneens niet langzaam ontdooid, zodanig dat de cuisson niet geschilferd, maar een kleverige brok was. Een domper op het verblijf dat voor de rest best is meegevallen. Raf Deknock Sportstraat 89 B-9000 Gent tel. 09.222 05 90 gsm. 0495 41 57 21 rafdeknock@skynet.be
6,8
Greuter
Met partner
Nederland
mei 09, 2016
het was het allemaal net niet
geen plaats bij het ontbijt, helft was op en niet bij gevuld. ontvangst receptie was niet gastvrij pasje deur deed het niet
10,0
Verschoor
Gezin met oudere kinderen
Nederland
december 28, 2015
heerlijk ontspannen
6,8
Luiken - Bultstra
Met partner
Nederland
september 21, 2015
gedateerd hotel, bedden prima, afzuigsysteem douche deed het niet, water vanuit douche liep badkamer in onder wastafel, zeer slechte WIFI ontvangst
7,3
Blom
Met partner
Nederland
september 11, 2015
Matigjes
Kamer was erg koud. 's Nachts was het 6 graden buiten en de kachel was nog niet in werking. Op zich wel te begrijpen, maar kil was het wel. Het systeem van kamernummer noemen bij de bar en het restaurant werkt niet waterdicht. Foutje op de rekening werd wel snel hersteld. Juffrouw bij de balie die dat moest doen was echter niet in haar hum. Beetje vriendelijker mag ook wel. Ik had het niet verkeerd gedaan, maar de restaurantmensen. Uitleg hoe de sleutelkaart werkt is ook wel handig. Wij stonden eerst te tobben en zagen meer mensen die er moeite mee hadden bij aankomst.
zaterdag 27 april 2024 : Aantal nachten:1, Personen:2

3-daags Berg en Dal arrangement

  • 2x overnachting inclusief uitgebreid ontbijtbuffet
  • 1x heerlijk hoofdgerecht uit het Fletcher keuzemenu
  • Gratis gebruik van binnenzwembad
  • Gratis WiFi & parkeren
Read more

Min. nachten: 2

vanaf
€99,00
per persoon
excl. verblijfsbelasting à € 3,00 p.p.p.n. & reserveringskosten € 9,95 per boeking
excl. verblijfsbelasting à € 3,00 p.p.p.n. & reserveringskosten € 9,95 per boeking
2-persoons kamer
Min. aantal nachten: 2
Kamer
Personen
aantal gasten:
  • Bureau
  • Douche en/of bad
  • Föhn
  • Gratis WiFi
  • Kledingkast
  • Kluis
  • Rookmelder
  • Rookvrij
  • Televisie
  • Toilet
  • Verduisterende gordijnen
  • Zithoek
toon alle kamer faciliteiten

4-daags Berg en Dal arrangement

  • 3x overnachting inclusief uitgebreid ontbijtbuffet
  • 1x heerlijk hoofdgerecht uit het Fletcher keuzemenu
  • Gratis gebruik van binnenzwembad
  • Gratis WiFi & parkeren
Read more

Min. nachten: 3

vanaf
€143,50
per persoon
excl. verblijfsbelasting à € 3,00 p.p.p.n. & reserveringskosten € 9,95 per boeking
excl. verblijfsbelasting à € 3,00 p.p.p.n. & reserveringskosten € 9,95 per boeking
2-persoons kamer
Min. aantal nachten: 3
Kamer
Personen
aantal gasten:
  • Bureau
  • Douche en/of bad
  • Föhn
  • Gratis WiFi
  • Kledingkast
  • Kluis
  • Rookmelder
  • Rookvrij
  • Televisie
  • Toilet
  • Verduisterende gordijnen
  • Zithoek
toon alle kamer faciliteiten

Algemene informatie

 Inchecken

vanaf 15:00 uur

 Uitchecken

tot 11:00 uur

 Verblijfsbelasting

€ 3,00 p.p.p.n

 Aantal kamers

125

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar (gratis)

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

 Mindervaliden

Aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

 Annuleringsvoorwaarden

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Gratis annuleren tot 31 dagen voor aankomst. Voor groepsboekingen vanaf 10 personen gelden andere condities.

 Kinderen

Kinderkorting niet van toepassing.


Faciliteiten

Algemeen
  • Draadloos Internet
  • Gratis WiFi
  • Lift
  • Tuin
Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
  • Terras
Fietsen
  • Afgesloten fietsenstalling
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
  • Oplaadpunt E-bike
Activiteiten en sport
  • Kinder speelruimte
Parkeergelegenheid
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren op eigen terrein
  • Oplaadpunt elektrische auto
Wellness
  • Beauty center
  • Zwembad

Amenities

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar (gratis)

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

 Mindervaliden

Aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

 Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

Show all amenities

Beoordeling van Fletcher Parkhotel Val Monte

7,9

Algemene waardering

7,8

Ligging

8,7

Service

7,8

Verhouding prijs/kwaliteit

7,8

Eten

7,7

Kamers

7,5

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Fletcher Parkhotel Val Monte.

Resultaten 1 - 50 van 177
8,2
Van den Hoek
1
Nederland
februari 19, 2024
7,0
Van Zalen
1
Nederland
september 06, 2023
Hotel voldeed aan onze verwachtingen; alleen de kamers zijn nodig aan een renovatie toe. Ook was de vloerbedekking in de gangen "vies"
9,2
Verhoeven
1
Nederland
september 05, 2023
Alles was naar wens
7,8
Durkstra
5
Nederland
augustus 27, 2023
Goed hotel en vriendelijk personeel
Iets te kleine afgesloten fietsenstalling
8,0
Van Eijkelenburg
Nederland
augustus 16, 2023
We hebben het erg naar ons zin gehad
7,3
Steijsiger
1
Nederland
juli 31, 2023
prima
jammer dat de koffie en thee faciliteiten op de kamer niet aanwezig waren , zoals vermeld bij de boeking. Bij het uitchecken werd ons drie maal verteld, dat alles betaald was. We hadden alleen de toeristenbelasting betaald bij aankomst. We hebben drie keer aangegeven dat we de rest van de kosten nog moesten betalen .De persoon achter de balie ging na de derde keer nogmaals in de computer kijken en gaf toen toe dat dat inderdaad zo was. We hebben toen betaald, maar er kon geen excuus of extra bedankje af.... Willen jullie hier ook fletcher van op de hoogte stellen. Graag horen we hier nog van.
7,3
Boshoven
1
Nederland
juli 30, 2023
Mooi hotel en restaurant leuk personeel kamer wat gedateerd
5,5
Goven
2
België
mei 06, 2023
ok, maar..
medewerkers receptie/balie niet vriendelijk. geen koffie/thee facliteiten op kamer. reservatie hadden ze niet gekregen. ze hebben kamer 'geregeld'
8,5
Van Zundert
1
België
april 30, 2023
Voor ons heel goed verblijf
Ontbijt prima. De keuze uit diner menu is niet echt ons ding. Maar opgelost door diner in restaurants in de buurt. Badkamers en hotel ietwat verouderd. Personeel super vriendelijk. Wel een aanrader.
7,5
Duijndam
2
Nederland
april 27, 2023
positief ervaren
goede prijs kwaliteit verhouding, maar mag beslist niet duurder worden.
9,3
Koopman
1
Nederland
juli 02, 2021
een goed hotel met een prachtige omgeving
Een hotel moet met zijn tijd meegaan, er wordt veel meer gefietst, dan denk je met een gesloten fietsenstalling, dat zit wel goed.Hier is de stalling een achteraf , veel te klein en zo lek als een zeef hokje!! De kartoncontainers afschermen, dit was geen gezicht zo bij de fietsenstalling. Bij het zwembad is er een trappetje in het water zonder leuning, levensgevaarlijk!! Verder een prima hotel , met een grote tuin waar toch echt een schoffel door heen moest.
6,5
Lamberts
1
Nederland
juli 01, 2021
Mooi gelegen
Moesten 1,5 uur wachten na 15 uur kamer was nog niet schoon. Bediening moesten we altijd naar toe om te vragen of we iets konden bestellen. Op terras lag vuilresten, rommelig.
8,2
Van Olst
Nederland
juni 30, 2021
Voor ons iets té groot hotel. Lekker gezwommen, gewandeld N 70 en schitterende fietstochten gemaakt.
7,2
Schouten
1
Nederland
juni 24, 2021
gemiddeld, restaurant rampzalige bediening.
1e nacht veel hinder door feestje in kamer schuin onder ons. Tot 5 uur veel geroep en herrie. Bij uitchecken gemeld bij receptie, oké dank u wel.??
7,7
Korteweg
1
Nederland
juni 23, 2021
7,7
Hendriks
1
Nederland
juni 21, 2021
We hebben het goed gehad!
Wij hadden een 4 persoonskamer met stapelbed. De kamer stond erg vol en was rommelig. Weinig licht. Gedateerd een beetje smoezelig. Het bed was prima! Douche gordijn onhygiënisch. De ligging van het hotel: prima, prachtige omgeving. Eten was erg goed. Administratie was niet op orde, komt misschien door de drukte na versoepeling. We hadden twee keer twee nachten geboekt. Dus t/m 19 juni. We begrijpen niet dat er zoveel geboden wordt voor die prijs. Hartelijk dank.
9,2
Van der Mierde
1
Nederland
juni 02, 2021
Wij hebben genoten alle medewerking met de boeking te verzetten . Bedankt . UT dinee en ontbijt was zeer goed
9,8
Bruers
1
België
juli 03, 2018
voor one is het een aanrader!!!!!
De eerste avond moesten we heel lang wachten op het eten ongeveer 2.30uur Toch besloten we de tweede avond terug gaan eten en tot onze grote verbazing kregen we de wijn én het eten gratis!!!!Dit ter compensatie van het lange wachtten van vorige avond. Ongelooflijk en hiervoor nog onze hartelijke dank!!!
8,3
Bijsterveld
7
Nederland
april 17, 2018
voor mijn prijs: Goed
k heb ook een recentie geschreven naar het hotel Het ontbijt vond ik niet zo leuk op gediend(somber,geen gezellige locatie) het dinee was uitstekend en daar was het personeel heel vriendelijk
7,5
Quaak
Nederland
april 14, 2018
goed
top locatie! Ik had een diner bij mijn arrangement. Ik had stamppot snijbonen genomen. Ik kreeg een heel klein beetje. Toen ik aangaf dat ik het echt te weinig was kwam er iemand naar mij toe dat het vlees toch echt 200 gram was en ik niet meer kon krijgen. De stamppot snijbonen was net zoveel, dus ook ws 200 gram. Ik kreeg ruim voldoende stamppot erbij. Top! Zo waren er meer dingen, die ook weer opgelost werden. Dus uiteindelijk toch prima
9,0
Van der Roest
2
Nederland
september 08, 2017
7,2
De Groen
2
Nederland
september 05, 2017
goed hotel voor uitgangspunt uitstapjes Nijmegen en omgeving
8,0
Boog
7
Nederland
juni 29, 2017
Mooi gelegen hotel met prettige 1-persoonskamer.
Personeel straal niet zo veel gastvrijheid uit. Leek allemaal een beetje plichtmatig.
7,8
Beurskens
1
Nederland
november 03, 2016
prachtige omgeving. vriendelijk personeel. prima restaurant. kamers gedateerd. geen toiletartikelen.
Onvoldoende toiletartikelen. Onfrisse geur op kamer !! Gerookt!!!???
7,8
Van veen
Nederland
oktober 26, 2016
Mooi hotel, iets gedateerd, lekker gegeten. We hadden wat moeite met de sleutelkaart, 2maal terug geweest naar de receptie, er werd geen moeite gedaan even mee te lopen om te zien wat er verkeerd ging. Volgens mij lag het niet aan ons, maar aan de sleutel
8,2
Van Klaveren
Met partner
Nederland
oktober 11, 2016
prima ligging , mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel.
We komen zeker nog 1 keer weer terug , in de zomer.
7,2
Van Grinsven
Met partner
Nederland
oktober 03, 2016
We hadden toeslag betaald voor luxe kamer, dat was het niet waard
Hotel had geen informatie doorgegeven mbt wegomleiding, zij zeggen dat wel doorgegeven te hebben aan gasten die reservering hadden. Informatiepakket met kortingsbonnen werd ook niet uitgereikt, we moesten er zelf om vragen.
6,7
Den Blanken
Met partner
Nederland
september 13, 2016
We hebben op enkele aanmerkingen na een goed verblijf gehad
Er waren 2 badhanddoeken die niet na gebruik gewisseld werden. Van uitzetraam was combie uitzetter kapot. Het balkon was niet schoon. Het diner was goed maar duurde veel te lang (2 uur) In de fietsen stalling waren enkele stopkontacten kapot. In de badkamer werd niet alles aangevuld.
8,2
Van der Bilt
Met partner
Nederland
september 12, 2016
Prachtig gelegen hotel; prima van eten en drinken en een vriendelijke bediening
8,3
Kirkels
Met partner
Nederland
september 01, 2016
Het Fletcher Hotel Val Monte is een voortreffelijk hotel. De grote hoeveelheid gasten vereist een hoge inzet van het personeel.
Het beschikbare personeel deed zijn uiterste best. Tijdens het ontbijt en in de bar vielen er hiaten omdat personeel ontbrak om probleempjes snel op te lossen.
7,5
Lit
Gezin met jonge kinderen
Nederland
augustus 23, 2016
Prima hotel, prima ligging
Jammer, dat er maar 2 bedden stonden.Had voor 3 personen gererserveerd.
8,0
Van Genderen
Met partner
Nederland
augustus 15, 2016
goed leuk hotel netjes
7,5
Lammertink
Met partner
Nederland
juli 11, 2016
Goed hotel met klein zwembad ter verfrissing
8,0
Mulder
Met partner
Nederland
juli 11, 2016
Prettig verblijf en mooi natuurgebied in de buurt.
Overgordijn schoof niet goed langs de rail.
7,5
Aras
Met partner
België
juni 29, 2016
Verlengd week end
Positief is de aanwezigheid van een zwembad, dit is een zekere meerwaarde. Ontbijt en dinner zijn goed verzorgd. Airco in de kamers zou ook meerwaarde zijn.
9,3
Verkroost
Met partner
Nederland
juni 27, 2016
mooi hotel mooie ligging
Prijzen koffie en drank te hoog
8,2
Van der Hilst
Met partner
Nederland
juni 27, 2016
Groot hotel met mooie ligging
7,8
Aalders
Nederland
juni 18, 2016
een gastvrij hotel in een mooie omgeving
Hoewel ik een arrangement had, vond ik het 3 gangen diner op de 1e avond niet fletcher waardig., vooral het hoofdgerecht met een zakje patat en een beetje sla (+vis), moet toch beter kunnen. Ook de kamer , met in de douche een slecht afvoerputje en een toilet met in de afvoer bruine vlekken, was een kleine teleurstelling. . Het bed was prima. ik heb het wel naar mijn zin gehad, dankzij de mooie ligging.
9,2
Janse
Met partner
Nederland
juni 03, 2016
goed, personeel is vriendelijk
geen we hebben een leuk verblijf gehad.
6,8
De weijer
Met partner
Nederland
mei 23, 2016
mooie omgeving, prima hotel (wel wat vervallen) en ERG onvriendelijk personeel
Vriendelijkheid van het personeel liet te wensen over: - Op terras drankje gedronken (prachtig terras met uitzicht). Vriendelijke medewerkster, alleen lange wachttijd. - Ontbijt: de gezichten van het personeel stonden op onweer (1 uitzondering daargelaten). Niet eens "goedemorgen" gezegd, tegen andere gasten viel een medewerker uit om deze in de weg stond (kan ook wat vriendelijker worden gevraagd). - In de bar (s avonds en na ontbijt) kwamen ze niet eens onze bestelling opnemen. S avonds zijn we zelf op een ober afgestapt. Na het ontbijt gingen we nog wat drinken: twee tafels waren bezet (waaronder de onze) de andere tafel werd bediend en wij niet (ze gingen verder met het verplaatsen van de wanden / verkleinen ruimte). Na bovengenoemde voorbeelden waren we het zat en zijn we opgestapt (wel hiervan melding gemaakt bij receptie)
6,3
Van messem
Een groep
België
mei 14, 2016
de receptie was vriendelijk en attent, personeel was vriendelijk. Goede ligging voor een bezoek aan Nijmegen.
Eten was goed, maar drank was niet ok : (bijna) geen aperitieven en niet-gekoelde wijn. Bovendien was de hotelbar gesloten ! Kamers zijn verouderd en doen beklemmend aan. Cleaning liet te wensen over : douche werd niet gereinigd en vuilnisbakjes niet leeg gemaakt. De schilderwerken gaven een nare geur in de gangen én in de kamers
8,0
De jong-muns
Met partner
Nederland
mei 13, 2016
prima verblijf in een prachtige omgeving, mede door het mooie weer zeer geslaagd
8,0
Volwater-Verhaar
Gezin met jonge kinderen
Nederland
mei 13, 2016
Prima
We misten een koelkastje op de kamer. Het was nogal warm toen wij er waren dus we konden niets koel houden. Ook het water uit de kranen was niet koud. 1 minuut voordat ik een bestelling wilde plaatsen werd de menukaart veranderd en was het niet meer mogelijk een simpele tosti te bestellen .... Klein minpuntje.
9,2
Saman
Met partner
België
mei 11, 2016
rustig gelegen maar ietwat verouderde inrichting.
Door zijn constructie is het gebouw een doolhof van gangen en trappen. De ligging is mooi en rustig in een bosrijke omgeving met een mooi terras. Ideaal voor wandelaars.
8,5
Heijne
Met partner
Nederland
mei 10, 2016
super het is er zo mooie omgeving
6,3
Overmeire
Met partner
België
mei 09, 2016
zie bij opmerkingen kopie e-mail verstuurd 8 mei naar gastensuport@fletcher.nl betreft maaltijden
Van: Raf Deknock [mailto:rafdeknock@skynet.be] Verzonden: zondag 8 mei 2016 9:50 Aan: 'gastensupport@fletcher.nl' CC: 'info@goedverblijf.nl' Onderwerp: reserveribg via goedverblijf.nl Betreft: Reserverig ID 041942 via Goedverblijf.nl (op naam van Griet Overmeire) Fletcher Parkhotel Valmonte, 6572AA Berg en Dal - Nijmegen aankomst : donderdag 05 mei 2016 vertrek: zaterdag 07 mei 2016 Wij werden tweemaal opgebeld door de centrale reservatiedienst van Fletcher. Wij hebben zelf terug contact opgenomen. Het ging om het verkopen van een extra avondmaal met reductie. Wij zijn daar op in gegaan. 1. Als gewezen directeur van een reisorganisatie (en ik heb op alle continenten gereisd) heb ik (1) nooit een hotel gehad, waar aan tafel geen brood werd geserveerd, tenzij tegen extra betaling (3,50€); (2) nooit een kaasdessert (2,50€ extra) geserveerd gekregen zonder brood. Onkunde of krenterigheid? 2. Op vrijdag 06 mei (tafel gereserveerd voor 18.30u) liep het totaal fout: 2 uur aan tafel gezeten en gewacht. Het hoofdgerecht was ondermaats en beslist zijn prijs (26,50€ na reductie!) niet waard: (1) de groenten bij het hoofdgerecht waren niet naar behoren ontdooid en niet gaar (zelfs de fanaat van nouvelle cuisine zou het onbetamelijk gevonden hebben); (2) de vis was eveneens niet langzaam ontdooid, zodanig dat de cuisson niet geschilferd, maar een kleverige brok was. Een domper op het verblijf dat voor de rest best is meegevallen. Raf Deknock Sportstraat 89 B-9000 Gent tel. 09.222 05 90 gsm. 0495 41 57 21 rafdeknock@skynet.be
6,8
Greuter
Met partner
Nederland
mei 09, 2016
het was het allemaal net niet
geen plaats bij het ontbijt, helft was op en niet bij gevuld. ontvangst receptie was niet gastvrij pasje deur deed het niet
10,0
Verschoor
Gezin met oudere kinderen
Nederland
december 28, 2015
heerlijk ontspannen
6,8
Luiken - Bultstra
Met partner
Nederland
september 21, 2015
gedateerd hotel, bedden prima, afzuigsysteem douche deed het niet, water vanuit douche liep badkamer in onder wastafel, zeer slechte WIFI ontvangst
7,3
Blom
Met partner
Nederland
september 11, 2015
Matigjes
Kamer was erg koud. 's Nachts was het 6 graden buiten en de kachel was nog niet in werking. Op zich wel te begrijpen, maar kil was het wel. Het systeem van kamernummer noemen bij de bar en het restaurant werkt niet waterdicht. Foutje op de rekening werd wel snel hersteld. Juffrouw bij de balie die dat moest doen was echter niet in haar hum. Beetje vriendelijker mag ook wel. Ik had het niet verkeerd gedaan, maar de restaurantmensen. Uitleg hoe de sleutelkaart werkt is ook wel handig. Wij stonden eerst te tobben en zagen meer mensen die er moeite mee hadden bij aankomst.

Bezienswaardigheden & attracties

Uw selectie

zaterdag 27 april 2024

Hotels in de buurt

hotel oranjestaete aanbieding vooraanzicht
Hotel Oranjestaete
Gelderland, Nijmegen
Hotel de Bilderberg Oosterbeek Aanzicht
Hotel De Bilderberg
Gelderland, Oosterbeek
Hotel Zonneheuvel ontbijt hotelarrangement Gelderland aanbieding omgeving
Hotel Zonneheuvel
Gelderland, Beek Gem Montferland