Hotel de Hoeve van Nunspeet

Elspeterweg 14, 8071 PA, Nunspeet, Gelderland, Nederland

Beoordeling van Hotel de Hoeve van Nunspeet

Totale hotel score:

7.7
Gebaseerd op 77 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Hotel de Hoeve van Nunspeet.

Opbouw score Hotel de Hoeve van Nunspeet :

Algemene waardering

7.6
 

Ligging

8.4
 

Service

7.9
 

Verhouding prijs/kwaliteit

7.7
 

Eten

7.7
 

Kamers

7.2
 
Resultaten 1 - 50 van 77
9.0
De Ruijter
1
Nederland
juni 12, 2019
Heerlijk ontspannend
Er werd fijn rekening gehouden
8.8
Verheyen
5
België
juni 10, 2019
Prachtig gelegen, aangenaam verblijf, vriendelijk en behulpzaam personeel
Afrekening liep wat fout.
8.0
Van Baar
1
Nederland
mei 23, 2019
Het was super leuk
8.5
Grosjean
1
Nederland
mei 23, 2019
Fijn verblijf en ook vlakbij een fietsroute.
8.0
Bakker
1
Nederland
mei 02, 2019
netjes vriendelijke mensen
8.0
Schoenmakers
1
Nederland
april 23, 2019
Super genoten. Lekker diners en goed ontbijt. Hele leuke bediening
7.6
Vroom
1
Nederland
april 05, 2019
Prima hotel
De badkamer was heel erg klein
8.0
Von Asmuth
3
Nederland
maart 08, 2019
uitstekend
zeer vriendelijke ontvangst, geen gezeur, alles ok
8.8
Minkes
Nederland
maart 05, 2019
Leuk hotel prima verblijf gehad
Geen
7.8
Van Wijngaarden
5
Nederland
februari 20, 2019
9.0
De Groot
1
Nederland
februari 18, 2019
Geweldig hotel. Erg gastvrij en een mooie omgeving. Zeker de moeite waard om nog een keer te doen
8.5
Put
1
Nederland
oktober 15, 2018
8.0
Van Drunick
6
Nederland
oktober 08, 2018
badkamer aan de kleine kant
7.5
van der Haar
Nederland
augustus 26, 2018
mooie ligging, prachtige omgeving.
De ontvangst kon beter, werden niet op de hoogte gebracht dat de kamer op en 1 ste verdieping was. Eerst de vleugel op de begaande grond afgezocht. aan een kamer meisje gevraagd waar onze kamer was. moesten wij op de eerste verdieping zijn. en of er een lift was die was er ook. De lift is wel aan vervanging toe, erg oud en klein.
9.0
Van der Vorst
2
Nederland
juli 30, 2018
Uitstekende lokatie om de Veluwe en Veluwemeer per fiets te verkennen.
Merendeel van personeel vriendelijk en hulpvaardig, maar enkele kunnen qua klantvrienfelijkheid nog wel wat leren. Met name ouder personeel. Het noteren van consumpties op kamer werk erg chaotisch. De ene dag via een digitaal systeem en de andere dag weer met een bloknootje. Geen sluitend systeem, hetgeen voor het bedrijf ook niet economisch is.
7.0
Jansen
5
Nederland
juli 09, 2018
Goede ligging voor fiets route’s.
Oud bollig hotel. Echter hygiënisch prima. Het ontbijt kan wel beter. Een lekker kopje koffie miste ik.
8.8
Dirks
1
Nederland
juni 26, 2018
7.7
Ippel
2
Nederland
juni 18, 2018
Mooie omgeving leuk hotel zeer aan te raden dicht bij centrum
Wij zaten op kamer 1 en kamer 3 dicht bij de inging . Kwamen bussen vol aan keken zo in de slaapkamer dus wij konden niet ons aankleden in de slaapkamer was jammer. Erg kleine douche dus was erg krap Net gerenoveerd prachtige kamers .ik heb het ook gezegd aan de balie vitrage voor de ramen doen erg inkijk bij deze kamers verder waren ze mooi en schoon .gr Fam Ippel en Fam Schouten
8.2
Blaauw
2
Nederland
juni 15, 2018
we hebben het prima naar onze zin gehad
wel vond ik de badkamer/toilet nogal klein en er was geen fohn aanwezig.
8.8
Theunisse
2
Nederland
juni 11, 2018
Een prima hotel met keurig zwembad.
Pal naast onze kamer 1 is buiten de rokershoek met asbakzuil. Niet zo lekker bij open raam, waardoor je ook ongewild toehoorder bent van gesprekken door de rokers.
7.0
Groot
Nederland
mei 30, 2018
vriendelijk personeel schone maar sobere kamer
doucheruimte was heel krap en deur wc/douche sloot slecht, bed prima
7.8
Kuijntjes
1
Nederland
mei 29, 2018
Een leuk hotel, prima bedden, diner was goed, ontbijt wat minder.
8.0
Van Hemert
1
Nederland
mei 25, 2018
9.3
Hermans
2
België
mei 17, 2018
mooie 3 dagen beleefd, veel gefietst in mooie natuur en dag afgesloten met een heel lekker 3-gangenmenu
het enigste wat ons wat tegenviel was het ontbijt : niet het eten zelf, maar alles liep er in het honderd : lange rij wachtende mensen omdat het koffiemachine een ramp was : ofwel kapot (eerste dag) ofwel heel traagwerkend. Meerdere mensen zijn dit gaan aankaarten aan de receptie. Er werd volop gemopperd in de rij wat niet goed is om een dag te beginnen. Misschien een extra koffiemachine bijzetten ?
8.3
Makkus
1
Nederland
mei 09, 2018
Het was een prettige ervaring.
Iets meer diversiteit in het diner is aan te bevelen. De kwaliteit van het eten was goed maar heb 2x achtereen als hoofdgerecht eendenborst gegeten.
6.7
Blok
1
Nederland
april 18, 2018
Hotel prima. Vriendelijk personeel.
Wij bleven 2 nachten halfpension. De 2e avond kregen wij hetzelfde menu als de 1e avond. Omdat wij geen vis lusten hebben wij 2x eendenborstfilet gegeten. Voorgerecht werd aangepast. Hoofdgerecht niet. De reden was dat de kok niet wist dat het onze 2e avond was in het Hotel??? Jammer was dit...
8.3
Blom
1
Nederland
april 12, 2018
8.0
Beem
2
Nederland
april 02, 2018
Op alle fronten een prima hotel
8.3
Pruijsers
1
Nederland
maart 21, 2018
Half pension was verwennerij met uitgebreid ontbijt en voortreffelijk 3 gangendiner. Rustig gelegen kmr. met goede bedden. Hotel centraal gelegen voor bezoek a/d Hanzesteden.
Verbeterpunt : een badmat.
7.0
Stijger
1
Nederland
maart 06, 2018
Personeel vriendelijk, kamers klein en koud bij aankomst. ook tochtte het erg in de brasserie en hotelresaturant. Zomers wellicht een mooie plaats, 's-winters weg blijven
8.0
Draisma
1
Nederland
februari 26, 2018
Was goed wat betreft prijs en verder goed eten.
7.7
Boukes
1
Nederland
december 15, 2016
goed
Het hotel is op zich goed kamers gedateerd douche erg klein veel lawaai op de gang
7.0
Walgreen
Met partner
Nederland
oktober 24, 2016
We vinden het een leuk hotel erg gezellig verbouwd op de benedenverdieping.
Het avondeten was erg lekker. Het hotel oogt ook erg leuk, prima locatie om te verblijven. Kamer was verschrikkelijk, leek wel of we in een riool beland waren. Men zei dat men problemen had met de riolering in de eerste paar kamers op de 1e verdieping; we hadden een andere kamer kunnen vragen zei men achteraf. Onze vraag is dan waarom zet je daar dan toch mensen in als je weet dat het niet in orde is?????????????? Ontbijt was erg matig, zeker geen ontbijtbuffet! Koude eieren, en op de suggestie om deze in een warme doek weg te zetten werd niet gereageerd. Zelfde geld voor de bak met scrumbled egs, worstjes en spek. Daar kon de deksel niet op omdat men grote lepels in de 3 bakken gezet had => gevolg de eieren, worstjes en spek waren koud en er zat een vieze aangekoekte laag op. Ook op de suggestie om 3 bordjes voor de schaal te zetten waar de lepels op kunnen liggen zodat de deksel erop kan werd niet gereageerd. Koffiezetapparaat was de 1e dag kapot en was ook de 2e dag nog kapot.
5.3
Geurs
Met partner
Nederland
oktober 11, 2016
dubbel arrangement
Op de webside en in de brochures staan allemaal prachtige nieuwe kamers. De gerenoveerde kamers en oude kamers komen nergens voor. Als je dan de deur open doet en je ziet die gedateerde oude kamer is dat een wel erg slecht begin. Jammer we hadden ons er meer van voorgesteld ook al is het een aanbiedingsarrangemant. 2 x ontbijt was prima maar 2 x diner viel tegen, t.w.hoofdgerecht schnitsel en entrecot veel te hard gebakken en haasje was nog net aan warm. Bediening erg v riendelijk.
7.2
Kik
Nederland
oktober 03, 2016
Vriendelijk
Douche en WC verouderd,hadt ook wel een verfje nodig.
6.5
Dijkema
Nederland
oktober 03, 2016
Het hotel ligt erg gunstig bij Nunspeet en bij de snelweg. De bediening liet wat te wensen over en het ontbijt was goed, maar sumier.
8.8
Bhagwandin
Met partner
Nederland
september 05, 2016
goede service, locatie, ontbijt en diner!
5.5
Doolaege
Met partner
België
september 01, 2016
Logies 0/10. Onvriendelijke geur van oud behang en vloerbedekking zowel in de gang maar zeker in de kamer. Een woord: UITGELEEFD !
8.0
Van der Grijn
Nederland
augustus 23, 2016
Prima hotel, voor een groot deel eigentijds gerestyled.
8.3
Echtermeijer
Met partner
Nederland
augustus 23, 2016
prima hotel en goede service
De renovatie van de kamer 22 is netjes uitgevoerd. Alleen de doucheruimte heeft nog een wat wiebelige oud toilet. Waterbespaarknopje ontbreekt. Oude spiegel en plancet. Wel een moderne wasbak.De tegels in de doucheruimte zijn wat gedateerd ten opzichte van de renovatie van de kamer. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het diner was voortreffelijk.Het hotel is niet gehorig en dat is prettig. Het ontbijtbuffet is uitstekend. Hotel ligt op loopafstand van het station op een goed bereikbare plek. Wij hebben genoten. E.j. Echtermeijer
9.2
De Vries
Met partner
Nederland
augustus 08, 2016
Mooi weer, prachtige kamer en erg vriendelijk personeel.
Wij vonden het heel fijn dat er een Bijbel met Uitleg op de kamer lag, wat we zeer op prijs stelden.
6.5
Hoek
Met partner
Nederland
augustus 08, 2016
Goed hotel,kamers erg gedateerd!
Het was een leuke aanbieding van Goedverblijf, maar je krijgt dan wel de oudste kamers!
6.2
Roepman
Met partner
Nederland
juli 21, 2016
Oud
Om 19.00uur afgesproken voor het diner,voorgerecht om 19.20uur,het hoofdgerecht kwam pas om 20.20 uur,men was ons vergeten,Vlees besteld was niet te eten taai en vol zenen.is gedeeltelijk terug gegaan,Als. Compensatie een groter ijsje.Het ontbijt was goed.Bij het afrekenen werdt alleen de consumtie berekend,ze waren het arrangment vergeten wat ik moest zeggen Eens maar nooit meer daar heen.
7.5
Hermens
Met partner
Nederland
juni 28, 2016
Verblijf was goed, jammer van het weer.
7.5
Dillen
Met partner
België
juni 28, 2016
Prima locatie Enig probleem met geluidsisolatie, nogal veel lawaai vanuit andere kamers
Zwemdok gesloten wegens fout
6.3
Van Hemmen
Met partner
Nederland
juni 25, 2016
we hebben het in algemene zin wel leuk gehad
matrassen goed, bedden te laag idem met de wc,de meeste oudere mensen hebben dit op senioren niveau. bij het ontbijt moet iemand van het hotel er op toezien dat de schalen steeds optijd worden bijgevuld en de karaffen ook. lege thermoskannen weghalen of op tijd bijvullen'. vr groeten en succes
6.7
Langedijk
Met partner
Nederland
juni 25, 2016
Goed verblijf maar meer ook niet
Wij kwamen voor de inchecktijd aan ( wilde die dag al wat fietsen) de kamer was nog niet klaar was de reactie. Geen probleem eerst lekker fietsen. Bij het inchecken om rond 5 uur kregen we de sleutel van een kamer waar een of meerdere dagen daarvoor al een lekkage was geweest, dus een grote bruine vlek op de dekbedhoes en zelfs het matras en een grote plek onder het bed was nat!. De melding bij de receptie gaf een trage reactie na onze tweede opmerking "Hier gaan we echt niet in slapen" kregen we een andere kamer toegewezen die wel goed en droog was ( zelfs iets royaler). Het verdere verblijf verliep voorspoedig. Al was er duidelijk te kort aan personeel vooral te merken bij het ontbijt waar de aanvullingen en het herstellen van de Koffiemachine e.d. wel veel wachttijd vergde .
8.0
Ars
Met partner
Nederland
juni 09, 2016
7.2
Kikkert
Met partner
Nederland
mei 31, 2016
Hotel is pas opgeknapt ziet er keurig uit.
7.2
Van der Hagen
Een groep
Nederland
mei 23, 2016
mooie lokatie en een schitterende omgeging

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur