Hotel Twents Gastenhoes

Molenstraat 22, 7631 AZ, Ootmarsum, Overijssel, Nederland

Beoordeling van Hotel Twents Gastenhoes

Totale hotel score:

8.2
Gebaseerd op 371 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Hotel Twents Gastenhoes.

Opbouw score Hotel Twents Gastenhoes :

Algemene waardering

8.2
 

Ligging

8.2
 

Service

8.5
 

Verhouding prijs/kwaliteit

8.3
 

Eten

8.3
 

Kamers

8.0
 
Resultaten 1 - 50 van 371
7.5
Monteban
1
Nederland
mei 22, 2019
Rustige dagen in Hotel in het voorseizoen
Gezellig fam..Hotel met een warme belangstelling voor de gasten!
8.0
Dekker
1
Nederland
mei 08, 2019
Drie nachten met ontbijt en diner.
9.2
Van duren
1
Nederland
oktober 31, 2018
Prima hotel gelegen tegen het historische stadscentrum
Wegens ontbreken van kinderen geen indruk van de kindvriendelijkheid.
7.5
Peperkamp
1
Nederland
oktober 26, 2018
Mooie en goede accomodaties , heerlijke omgeving om te fiirtsen etc
Drie gangen diner wad heerlijk en niet het geijkte ( ook vegetarisch goed) Eerste avond werd er wel snel na de gangen opgediend . Ontbijtbuffet wat betreft beleg ietwat jarig ( simpele pindakaas/ pasta en tweede dag hagelslag niet aanwezig). Waarom is er nooit oude kaas? Sauna was geen succes, duurde heel lang >1uur, voordat het op temp was. Jammer Maar voor de rest helemaal goed
8.8
Van Bemmelen
1
Nederland
oktober 23, 2018
Goed verblijf, uitstekende keuken.
3.8
Slaats
Nederland
oktober 22, 2018
Ouderwete kamers . nachtingang ver te zoeken .oude bedden
7.7
Meuwis
5
Nederland
oktober 12, 2018
mooie ligging in een prachtige omgeving . ontbijt was goed .Avond eten prima afwisselend en prima verzorgd .
Bij het 3 gangen diner mocht wat meer tijd tussen de gerechten inzitten. De kamers waren schoon wat gedateerd en de matrassen waren erg zacht ! Als er wat meer plaats op de kamer was geweest had ik de matras op de grond willen leggen.
8.5
Hagens
1
Nederland
september 24, 2018
een prima prijs/kwaliteit verhouding en uiterst vriendelijke mensen
5.8
Van Overbeek
1
Nederland
september 24, 2018
Meer een Pension dan Hotel en vooral geschikt voor hoog bejaarden. Voldoet niet aan de norm 'Comfort Plus kamer'.
Van 17 t/m 19 september 2018 (res.nr. 074636) hebben wij een paar dagen doorgebracht in het Hotel Twentse Gastenhoes te Ootmarsum. Het staat weliswaar te boek als een Hotel, maar dat komt niet overeen met onze ervaring. Alles was wel schoon en netjes, maar vooral niet luxe (geen koelkastje op de kamer .b.v.) en bijzonder gehorig!  En ook het ontbreken van een airconditioning is niet meer van deze tijd en behoort aanwezig te zijn in een 'Comfort Plus kamer'. Tevens is het vreemd dat het toilet en de douche in de kamer zijn gesitueerd en gemaakt zijn van glas. Het is weliswaar matglas, maar ook al zijn wij jaren getrouwd, je staat compleet ‘te koop’ en daar komt nog bij dat je partner de lucht en het geluid van een grote boodschap voor 100% meekrijgt. Niet erg romantisch lijkt ons. Mijn vrouw en ik zijn nou niet bepaald preuts uitgevallen, maar dit is toch wel ‘een dingetje’. Dit alles werd door u aangeboden als een ‘Comfort Plus kamer’. Het begon eigenlijk allemaal al vreemd, toen wij ons bij aankomst meldde bij de receptie, werd ons als eerste gevraagd of wij koffie wilden, waarop wij ‘ja graag’ wilden zeggen. Maar zover kwam het niet eens, want toen de eigenaar het ‘goedverblijf’ reserverings formulier zag, slikte hij het aanbod van de koffie direkt in en vroeg ons meteen hem te volgen naar de kamer, wat in een sneltreinvaart gebeurde en ‘kortaf’ overkwam. Het is naar onze mening meer een Pension voor bejaarden, niet dat wij zelf nou zo ‘piep’ zijn, maar de meeste aanwezigen waren op zeer hoge leeftijd. Het was bepaald geen vrolijke boel, daar komt nog bij dat de eigenaar voorschrijft wat je eet! Heel merkwaardig. Ik vroeg nog of er een menukaart voorhanden was, maar dat werd afgedaan door mij te verwijzen naar een dagmenukaart die daar stond. Wij hebben al behoorlijk wat hotels bezocht de laatste jaren, maar dit hebben wij nog nooit meegemaakt. Ons advies is daarom om vooral bij boekingsadvertenties te vermelden dat het ‘hotel’ bijzonder geschikt voor ouderen, dit om teleurstellingen te voorkomen. Ik weet, dit klinkt nu niet bepaald positief, maar misschien kunt u hier iets mee. Met vriendelijke groet, Theo en Tanja van Overbeek.
9.2
Cappelle
1
Nederland
september 19, 2018
Goed familie hotel waar wij het goed naar ons zin hadden
8.2
Philipsen
Nederland
september 19, 2018
het hotel is echt aan te raden
8.3
Heurkens
1
Nederland
september 19, 2018
het was er goed toeven
9.2
Edam
1
Nederland
september 18, 2018
Vriendelijke gastvrouw en gastheer
Wel jammer dat je bij t eten niet uit twee menu,s kunt kiezen wij hadden 1 dag vis en 1 dag vlees groente voor mij iets te beetgaar Kamer perfect ootmarsum is echt ontzettend leuk
9.0
Heijselaar
Nederland
september 17, 2018
Gastvrij,goed en lekker ten, fijn geslapen dus alles prima.
Ik was wel verbaasd dat bij afrekenen 3,5 % gerekend werd als er met de pin betaald werd. Dat had ik nog nooit ergens meegemaakt, ik heb daar wel begrip voor maar het lijkt mij vriendelijker als die 3,5 % gewoon bij de rekening ingecalculeerd zou zijn.
8.0
Hoogenboom
1
Nederland
september 10, 2018
Heerlijk rustig hotel. Goede service.
We maakten gebruik van een speciale aanbieding. Hiervoor was een vastgesteld menu. Dit voortaan wel kenbaar maken én direct vragen of er sprake is van allergie voor bepaalde ingredienten. Het eten zelf was echter prima!
6.8
Winter
2
Nederland
september 03, 2018
Het verblijf was op zich prima
Bij aankomst werdt er niet verteld over het diner dat het n dagmenu betrof, dus eten wat de pot schaft. Geeft niet, maar iitleg bij aankomst had prettig geweest. Bij boeking werdt er verteld dat er kunstweek zou zijn, wat ons deed beslissen om persé die week inderdaad meteen te boeken. Bij aankomst bleek dat kunstweek de week ervöór was geweest. Ik voelde me daardoor wel n beetje in het ooitje genomen. Niet fijn. De kamers zouden een opknapbeurt kunnen gebruiken, het is wat gedateerd.
9.0
Singer
Nederland
augustus 29, 2018
Prima,voor herhaling vatbaar.
Geen.
9.3
Van de Meent
2
Nederland
augustus 23, 2018
vriendelijke mensen keurig net hotel
weet niet hoe het voor kinderen is, wij zijn zelf nl 60 plus
8.7
Van Helmondt
2
Nederland
augustus 18, 2018
Perfect hotel voor kort verblijf, comfort plus kamer was prima met goede bedden en fijne open badkamer
7.7
Wubbels
1
Nederland
augustus 17, 2018
Centraal gelegen hotel, prima keuken.
Als je geen kind bij je hebt Jan je moeilijk een kindvriendelijk heide beoordelen
8.2
Schoen
1
Nederland
augustus 17, 2018
Prima hotel aan de rand van het centrum
6.0
Van der Holst
5
Nederland
augustus 07, 2018
Schone kamer, lekker eten en een zeer vriendelijke bediening. Leuk plaatsje. Al met al een paar fijne dagen gehad.
7.8
Piersma
1
Nederland
augustus 06, 2018
Net hotel met mooie maar kleine kamer.
Zeer zakelijke mannelijke medewerker, deed de bediening en het baliewerk. Niet passend bij dit hotel.
8.8
Schoot
Nederland
augustus 01, 2018
Heerlijk
Geen airco of wat anders
7.8
Jebbink
5
Nederland
juli 31, 2018
Fijn verblijf gehad.
Jammer dat onze, overigens prettige , kamer (No. 6) geen uitzicht had. Tevens was een lift heel plezierig geweest. Over kindvriendelijkheid kan ik niets zeggen, want heb er geen kinderen gezien en was zelf ook niet met kinderen.
9.2
Van Ooijen
Nederland
juli 30, 2018
Een schitterend hotel, mooi gelegen, zeer vriendelijk personeel, prima eten
8.7
Hermans
1
Nederland
juli 30, 2018
Ruim opogezet en goed verzorg met vriendelijk, gastvrij onthaal
Jammer dat er geen zonnescherm bij het VillaVelo gedeelte aanwezig is. De brandende zon staat vanaf ca. 11.00 uur tot ca. 20.30 uur te branden op de kamers aldaar.
8.5
Luttikholt
1
Nederland
juli 28, 2018
een gezellig, gasthuis, allervriendelijkste bediening. Goed in wegwijs maken, en mogelijkheden in Ootmarsum
5.8
Marchal
1
Nederland
juli 25, 2018
Teleurstelling
Wij hadden een comfort plus kamer geboekt balkon/terras met landelijk uitzicht. Nou dat uitzicht was zeker landelijk, wij keken precies op de voor onze kamer geparkeerde autos, en zaten direct naast de uitgang zodat iedereen lang je liep. Je kon dus echt niet buiten zitten. De kamer zou een kluisje en bureau hebben, nou dat was er echt niet! Maar wat bleek, wij zaten in een soort dependance waar ze groepen fietsers boeken. De kamers in het hotel zelf hadden wel landelijk uitzicht. Jammer als je een aanbieding boekt, dat je gewoon een kamer op een @#$% lokatie krijgt. Hierover bij hotel klacht geplaatst, maar tot nu toe geen enkele reactie. Wat een slecht gastheer/vrouw schap.
8.3
Van den Aardweg
5
Nederland
juli 24, 2018
prettig verblijf
minpunten: * melkglazen deur in toilet is ons minder goed bevallen, biedt weinig privacy * badlakens zijn van goede kwaliteit, maar door dikte wat minder soepel hanteerbaar * croissant 's morgens niet echt knapperig pluspunten: * ruime kamer met goede bedden * kwaliteit diner is prima * lounge en eetzaal zijn gezellig en comfortabel ingericht * ook is het goed vertoeven op het terras * erg klantvriendelijk personeel
8.2
Giesbers
1
Nederland
juli 24, 2018
Het zag er prima uit. Nette mensen. Het dinee was goed.
Geen
4.2
Vermeulen
5
Nederland
juli 23, 2018
Niet prettig,klantonvriendelijk
Ik zou het hotel niet aanbevelen bij vrienden of familie
8.0
Reijs
Nederland
juli 18, 2018
We hebben een paar dagen genoten van ons verblijf
Het zou fijn zijn als er je kamer in de informatie die er ligt een aanvulling komt over De tijden van het ontbijt en van het diner. De ramen blijven niet open we hebben dat opgelost met een schoen, maar een houtblokken zo dik dat het raam enkele centimeters open blijft zou fijn zijn. Wij hadden kamer 6.De douchekop blijft niet goed zitten en misschien wat moderner een regenwouden met losse handdouche zou een grote verbetering zijn.
7.3
Smale
2
Nederland
juli 17, 2018
Gebruik gemaakt van arrengement:2 nachten incl diner in VillaVelo
Prima alles.Kamer met toilet/douche in cabine.Niet prettig voor de privacy..
4.2
Engels
1
Nederland
juli 16, 2018
Helaas, misgegokt
Oordeel zelf of je hierheen zou gaan ! Op 10 juli kwamen wij eerder aan dan de tijd dat je de kamer mocht h=betreden, doordat de kamer al schoon was mochten wij er meteen al gebruik van maken. Tor zover prima. Een gemoedelijk hotel, wij hadden insliep ontbijt en 2 maal 3-gangen diner geboekt. Helaas was het 3-gangen diner een vast menu. Geen keuze tussen twee voor- twee hoofd en twee nagerechten. Nee je moest maar eten wat de pot schaft. Helaas was het hoofdgerecht niet geschikt voor ons en konden we een ander stukje vlees krijgen. Er werd niet gevraagd wat we graag wilden, we kregen gewoon een schnitzel. Daar was niets mis mee..... alleen op de rekening krijg je twee maal 7.50 euro extra op de rekening vanwege omzetten van het hoofdgerecht. Het ontbijt stelt niet zoveel voor, jammer genoeg, je verblijft in Twente dus verwacht je een heerlijke Krentenwegge, maar nee, een plakje supermarkt rozijnenbrood werd voorgezet. Na het ontbijt kijken wat het menu voor die ab=vond werd. Grote schrik, alles wat op het menu staat mag mijn man niet hebben. Wij hebben de keus gemaakt om die middag te vertrekken, mede het menu voor die avond en omdat mijn man last had van zijn gezondheid. Wij vinden bovenstaande zeer jammer, je betaald toch een behoorlijk bedrag voor dit alles en het viel ontzettend tegen. We doen dit soort arrangementen regelmatig maar zoals bovenstaand beschreven hebben wij nog nooit mogen ervaren.
7.2
De Gelder
Nederland
juli 16, 2018
fijn verblijf
Eigenaar of manager niet erg spraakzaam, kan gezelliger, erg stug als je iets vraagt!
9.0
Mulder
1
Nederland
juli 16, 2018
We hebben genoten van alles. Hotel prima.
Eten: Het drie-gangen menu werd te snel afgewikkeld. Voorgerecht op, bord weg, volgende gang op, bord weg, etc. Temeer daar er veel oudere mensen met een andere spijsvertering dan jongere mensen logeren, zou dat iets minder afgeraffeld kunnen worden. Dan neem je wrs. ook nog een glaasje meer. De hotelkamer: Als je gedoucht hebt, is de badkamer helemaal nat, ook bij de wastafel. Misschien een wisser neerzetten.
10.0
Van Der Poel
5
Nederland
juli 16, 2018
We hebben genoten.Een aanrader! Komen er vast nog een keer.
8.5
Huizer
2
Nederland
juli 14, 2018
Wij hebben erg genoten van de vriendelijkheid maar bovenal van de meer dan voortreffelijke maaltijden
8.3
Van den Heuvel
1
Nederland
juli 11, 2018
gelukkig scheen de zon, maar daardoor erg warm in de kamer. Dus de gordijnen dicht.
Het kluisje kon je zo onder de arm meenemen, dus hebben we het niet gebruikt. "s morgens vroeg veel lawaai op de gang, en geklepper met de deuren.
8.0
Mol
5
Nederland
juli 10, 2018
goed. Kamer bood weinig privacy. maaltijden bijzonder goed.personeel vriendelijk.
Ligging t.o.v. het dorpscentrum zeer gunstig. Gezellig terras. er was wel nogal wat verkeer dat langs kwam, maar dat kan ook aan de wegwerkzaamheden daar vlakbij hebben gelegen. Vriendelijk personeel. Bijzonder goede maaltijden. De kamer had weinig mogelijkheden tot privacy: toilet en douche gescheiden door mat/ glas, badkamer open vanuit de kamer. Kasten hadden geen deur.
6.8
Van Splunter
2
Nederland
juli 09, 2018
Gedateerd hotel,goede bedden.
Arrangement geboekt met 2x 3 gangen diner.Voor vegetarich gerecht moest 2x € 7,50 worden bijbetaald. In geen enkel restaurant is een vegetarisch gerecht duurder dan een vlees of vis gerecht. A[s reden werd opgegeven dat de kok dit apart moest klaarmaken ( pannenkoek met gesmolten geitenkaas ) Bij het ontbijt was er brood met schimmel erin . Dit werd uiteraard na melding van ons snel door de eigenaar verwijderd.
5.3
Zoet-Spaan
1
Nederland
juli 09, 2018
Op zich netjes en schoon, service kan echt beter.
Bij binnekomst was het kort en krachtig,we zeiden onze naam,kregen de sleutel en met de mededeling trap op en 1ste etage waren we al klaar, niet even vragen of de reis goed was verlopen en ons welkom heette, zijn kleine tips en maakt het wat gemoedelijker ! Eerste ochtend bij het ontbijt geen koffiemelk bij de koffiemachine,kan gebeuren alleen kon ik niemand vinden van de bediening en was mijn koffie afgekoeld eer ik koffie melk had, 2 de ochtend zat er behoorlijk wat schimmel het brood!! Gelijk laten zien en met de reactie "Hoe kan dit nou" werd het brood vervangen door ander brood. Avond eten ook een paar kleine opmerkingen,het ging allemaal achter elkaar,echt realexd zitten zat er niet bij. Paar dingen lauw,aardappel toefjes opgepiept leek wel,groenten nog niet gaar ... Al met al zouden wij hier niet meer naar toe gaan
8.3
Buijs-Lantlust
1
Nederland
juli 07, 2018
Uitstekend, erg schoon, lekker eten, heerlijk uitgebreid ontbijt, hele gezellige lounge.
De porties eten waren aan de krappe kant.
6.7
Van der Zijde
Nederland
juli 06, 2018
Prachtig gastenhuis op ideale ligging. Eigenaars NIET vriendelijk. Kortaf, moesten 7,50 euro bij betalen per vegetarische maaltijd terwijl het eten maar zeer matig was. Per creditcard betalen? kwam er 3,5 procent extra bij......
8.8
Van der Tas
Nederland
juli 05, 2018
Een leuk en gezellig hotel. Goede bedden ,schoon en prima eten.Bediening erg vriendelijk
8.5
Snelders
1
Nederland
juli 04, 2018
Buitengewoon vriendelijke ontvangst. We hadden doorgegeven dat wij vegetariërs zijn, daarmee is goed rekening gehouden.
7.5
Van Oort
1
Nederland
juli 03, 2018
Het verblijf en de ligging waren prima. Alleen in het gedeelte waar wij verbleven was geen lift.
De houding van het personeel is zeer nuchter en niet echt ontvankelijk voor opmerkingen. Men gaat direct in de 'verdediging'. Op een tip de tafel een kwart slag te draaien, omdat er een bobbel overheen liep waardoor je bord stond te 'wippen', werd afgedaan met: "dat is nu eenmaal het gevolg van hout". De vluchtroute die volgens ons niet is aangegeven, dus beter kan, was niet waar. Men voldoet aan de strengste eisen en heeft veel geinvesteerd. Men is zo overtuigd van hun gelijk dat ze je niet uit laat praten en haar mening ten beste geeft. Allemaal prima, maar luisteren en 'meegaan' in hetgeen de klant ervaart zou passend zijn. Conclusie: communicatie kan beter. Zo was de deur van de gang naar onze verblijven op de 1e verdieping gesloten en zou 's morgens om half negen met het ontbijt weer opengaan. Men moest dus de 'vluchtroute' (andere uitgang naar beneden) nemen, maar dit is niet gecommmuniceerd en werd alleen aangegeven door een A4 met de deze medeling en kwamen daar achter om vijf over half negen, want de deur was nog op slot. De eerste gang bij calamiteiten is naar de deur waardoor binnen bent gekomen, toch? Storend is het dat men al heel druk is met het voorbereiden van het ontbijt van de andere dag terwijl jij (nog) aan het eten bent. Dit heb ik niet gemeld, omdat men niet ontvankelijk is voor tips o.i.d.
5.7
Hamakers
1
Nederland
juli 03, 2018
Matig
Zeer onvriendelijke eigenaar. Wij hadden twee nachten met twee diners geboekt + 1 extra overnachting. De diners bestonden uit een dagmenu zonder keuzes. (Dus geen keuzemenu; eten wat de pot schaft) Omdat de 2e dag het diner uit vis bestond en wij daar niet van houden, vroegen wij of we een diner konden schuiven naar de 3e avond. Daar viel niet over te praten. We konden alleen à la carte eten.
8.3
Quanjel
5
Nederland
juli 02, 2018
Voor herhaling vatbaar

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur