Hotel de Elderschans

Herendreef, 67, 4527 AZ, Aardenburg, Zeeland, Nederland

Beoordeling van Hotel de Elderschans

Totale hotel score:

7.4
Gebaseerd op 37 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Hotel de Elderschans.

Opbouw score Hotel de Elderschans :

Algemene waardering

7.3
 

Ligging

8.0
 

Service

7.4
 

Verhouding prijs/kwaliteit

7.7
 

Eten

7.7
 

Kamers

6.6
 
Resultaten 1 - 37 van 37
6.7
Bronsink
1
Nederland
juni 26, 2019
Het is een oud gebouw dat lang leeg stond. en nog niet helemaal gerenoveerd is
Ik vond het niet prettig dat er alleen buitenlands personeel aanwezig was dat geen of slecht Nederlands sprak . Voor een AL IN hotel mis ik een zwembad het was warm op de kamers waar geen airco was.
7.2
Van Leeuwen
5
Nederland
januari 23, 2019
We hebben erg genoten tijdens ons verblijf in Aardenburg. ligt op 20 kilometer van Brugge een leuk en een mooi dagtrip.
7.8
Boon
5
Nederland
oktober 15, 2018
het verblijf was heel goed,we hadden ook heerlijk weer.
we hebben wel een opmerking,helaas waren er geen elektrische fietsen dat hebben we heel erg gemist!!! de deur van de douche en w.c. piepte heel erg wat zeer vervelend was in de nacht!!!
5.3
Veldman-Klasema
1
Nederland
september 05, 2018
Onze kamer was zeker niet schoon !!!!!
personeel niet vriendelijk, staan erg veel buiten te roken, dat is heel belangrijk, maar doen totaal geen moeite om het de gasten naar de zin te maken, er worden geen kussens in de stoelen gelegd buiten, de gasten redden zich maar volgens hen. kan daar wel schoner !!!!!!!
7.8
Talen
2
Nederland
september 03, 2018
het eten en de kamer waren goed
Het personeel is niet vriendelijk,als we ze tegenkwamen op de gang bv,werd er niets gezegd tegen ons,daar zou ik echt met uw personeel aan gaan werken!
6.3
De Sterke
1
Nederland
augustus 06, 2018
Wij hebben aan die dagen een slechte herinnering. We hebben ons prima vermaakt in de omgeving. Genoeg te doen, maar het hotel liet te wensen over.
Bij aankomst bij de receptie moesten we even wachten tot andere gasten voor ons geholpen waren. Dit liep al moeilijk vanwege verschillende toeslagen. Toen wij aan de beurt waren reageerde de receptionist: "Jezus hebben jullie iets afgesproken dat jullie allemaal achter elkaar aankomen". Erg gastvrij dus (not)! Toen wij moesten betalen was het bedrag hoger dan op de reservering stond. Bij navraag bleek dat er nog 15,00 betaald moest worden voor het parkeren in het bos! Ik gaf aan dat hij even had moeten vragen of wij met de auto waren en dat die kosten er nog bijkwamen. Reactie was: staat in de kleine lettertjes. Het gebruik van gekleurde armbandjes, waar je de hele periode mee moet lopen is wat ons betreft geen prettige oplossing. De kamer is jaren 60 en was ook erg vies. Haren in de koelkast en doucheruimte. Er was maar één nachtkastje en één staande lamp aan de andere kant van het hoofdeinde. Alles wat in de kamer zou zijn conform de advertentie was niet aanwezig of liet te wensen over. De Wifi deed het niet. Reactie: ach ja, Viele leute! Geen sauna te vinden en de zogenaamde fitness was een boks ruimte. Het personeel in de bar en het restaurant was allemaal Oost-Europees die een paar standaard woordjes Nederlands brabbelde, maar erg enthousiast, ze liepen de benen uit hun lijf om het iedereen naar de zin te maken. De waardering van het punt service* werd door dit personeel omhoog gehaald in grote tegenstelling tot dat van de receptie bijvoorbeeld. Het eten was erg goed! Al met al hadden wij het gevoel dat er flinke moeite werd gedaan om ons extra te laten betalen voor dit of dat (andere kleur armband bijvoorbeeld), terwijl het hotel zelf niets voorstelde!! En die mening proefde wij ook bij veel andere gasten.
8.5
Hijdra
1
Nederland
juli 31, 2018
Leue concept: all inclusive hotel. Erg goed en gevarieerd eten.
4.7
Booij
1
Nederland
juli 31, 2018
Beetje gedateerd gebouw met warme kamers.
10.0
Bogaerts
1
België
juli 16, 2018
UITSTEKEND
HEBBEN JULLIE NOG GELIJKAARDIGE HOTELS IN NEDERLAND??? IK ZOEK EEN HOTEL OMGEVING ZIERIKZEE
7.7
Henselmans
1
Nederland
juli 14, 2018
Het hotel is aan te bevelen goed verblijf gehad.
De kamer was wat aan de krappe kant maar wel in orde. ca 90 % van personeel bestond uit buitenlanders waarvan vele geen Nederlands spraken. Het ontbijt was dik in orde. De avond maaltijd was in Buffetvorm er was voldoende keuze. De all inclusive voor alle drank was van 11.00uur smorgens tot 22.00 uur in de avond. De tijden zouden best anders mogen koffie en thee vanaf 11.00uur en alcoholische drank vanaf 14.00 uur maar dan wel tot 23.00uur
8.2
Barentsz Bobema
1
Nederland
juni 28, 2018
7.3
Van der Veen
2
Nederland
juni 15, 2018
Het eten was prima. Goede ligging. Jammer dat er voor het parkeren van de auto betaald moest worden.
De door ons van tevoren geregelde minder valide kamer bleek niet beschikbaar, ondanks dat het in de bevestiging vermeld was. In plaats van excuses werd er gezegd "we kunnen de mensen die nu de kamer hebben er toch niet uit jagen". Slechte service! De lege kopjes en glazen die op de tafels stonden werden niet opgeruimd, hetgeen een rommelige aanblik gaf.
7.5
Wijma
Nederland
juni 14, 2018
Goed verblijf. Hebben genoten van het Nederlands/Belgisch levenslied
7.0
Franqui
1
België
april 23, 2018
Onpersoonlijke bediening!
8.3
Koekoek
1
Nederland
februari 28, 2018
We waren er voor de tweede keer , was fijn.
We vonden het jammer dat er s,avonds bij de bar zoveel lawaai (muziek) was. je kunt daar fijn ontspannen zitten maar op deze manier niet normaal met elkaar praten, en dan die gekleurde lampen , het is toch geen DISCO. De gasten zijn voor het merendeel ouderen soms slechthorend, je zag aan de gezichten dat meerderen zich zaten te ergeren. Dit was de vorige keer niet, we hadden het bij verschillenden aanbevolen maar dat hebben we maar weer terug gedraaid. Jammer !!!!!! Een beetje achtergrond muziek oke maar niet op deze manier. Hr Groet H.Koekoek.
6.8
Krijt
1
Nederland
februari 26, 2018
We hebben er fijne dagen gehad
Muziek mag minder luid
4.7
Sluiszen van der
1
Nederland
februari 05, 2018
Het eten was bijzonder slecht; de broodjes van het ontbijt kwamen uit de supermarkt en waren niet altijd vers, lagen 's middags bij de lunch en 's avonds bij het diner in stukken gesneden. Niet hygenisch; veel etenswaren niet afgedekt en te lang in de war
Alleen het personeel was vriendelijk. verder was het ronduit slecht!! Eten ronduit slecht. Hygiene rondom het eten ook slecht! Producten onafgedekt! Algemene ruimtes gedateerd en niet functioneel meer; alles in de ontspanningsruimte was stuk en vies!! Parkeerterrein behoort bij het hotel; het is belachelijk dat je parkeergeld moet betalen!! Alles rondom slecht onderhouden en onverzorgd!! Zeker niet aan te bevelen!!!!
8.8
Baudoncq
1
België
november 07, 2017
Was aangenaam
Kamer niet zo proper
7.2
Jansen-Hagedorn
2
Nederland
september 13, 2017
Goed en gezellig echter: zie opmerkingen onder
Eten en drinken: prima. Bediening: vriendelijk en hulpvaardig personeel. Kamers: Bedden en verschoning prima. Echter: kamers matig tot zeer gehorig. Schoonmaak kamers ronduit slecht. Bij vrienden zaten er zwarte haren achter de toiletpot. Bij ons stof (en niet zo'n beetje) op de nachtkastjes. Ook de grond duidelijk niet gezogen (ook veel stof e.d.) Bij
3.0
Westerhuis
1
Nederland
september 12, 2017
Nooit meer !!!!!
Als u van veel drank houdt, zuipen dus, dan moet u zeker gaan. Maar bestel geen witte wijn of rosé, want die is niet te drinken. Smerig. Als u van kroketten, frikandellen, kaassouflé's houdt als avondeten, moet u zeker gaan. Er zijn geen kinderen in het hotel en toch werd dit ons ook voorgeschoteld. Als u van vissenkoppen houdt om te eten, moet u ook zeker naar dit hotel. De rest van het visje ligt namelijk direct na plaatsen in de warmhoudbak al op het bord van één van de andere gasten. Als u van lang, heel lang, kauwen houdt op een stukje varkensmedaillon, moet u ook zeker naar dit hotel. Als u van rust houdt, moet u zeker niet gaan. Door de harde muziek en het schreeuwen en gillen van de gasten, die dan al merendeels te veel drank op hebben, komt u niet aan voldoende rust toe. En laat u niets wijs maken over die speciale zeer rustig gelegen kamer, waar u zogenaamd geen last zult ondervinden van het lawaai. Deze kost u namelijk per persoon per nacht 10 euro meer. En de geluidsoverlast is ook in die speciale kamer nog net zo erg. Je bent alleen zomaar voor niks extra euro's kwijt. Dit hotel heeft in 2016 een Zoover Award gekregen. Ik begrijp echt niet waarom. Of het hotel is in 2017 zeer ver achteruit gegaan in service, kwaliteit, vriendelijkheid.
8.2
Kraker
1
Nederland
augustus 01, 2017
Mooi verblijf , goed ontbijt zowel diner. Moie fiets omgeving naar Sluis en Cadzand
7.8
Willems
1
Nederland
juli 31, 2017
Prima hotel eten oke. Wij hadden een kamer in het nieuwe gedeelte, erg mooi!
8.0
De WIjn
2
Nederland
juli 25, 2017
ontvangst matig voor de rest was het verblijf goed.
kamers aan de kleine kant. Open afscheiding tussen douche en toilet, gevolg natte vloer in de badkamer wat wc bezoek nattig maakt
8.0
Hendrickx
1
Belgie
juli 11, 2017
Voortreffelijke ligging om te fietsen
Het hotel is men volop aan het renoveren, maar er is nog veel werk, buiten was het daardoor rommelig. Iedereen was super vriendelijk en prijs kwaliteit was het ok.
6.5
Stad
2
Nederland
juni 26, 2017
een redelijk hotel, doch geheel wat onpersoonlijk
De ontvangst was wat koel en het personeel bij de receptie toen wij aankwamen ongenuanceerd. Personeel bij de bar was wel vriendelijk.
7.7
Dieleman
1
Nederland
juni 21, 2017
prima waar voor je geld
We waren nog nooit in een all-inclusieve restaurant in Nederland. Maar nu dus wel. Via een aanbieding van goedverblijf.nl. Ontbijt, lunch, diner en drank alles inclusief. Drank vanaf 10 uur 's morgens tot 10 uur 's avonds. We kochten voor € 10 per persoon per nacht er een uur bij - dus tot 11.00 uur 's avonds. Alles bij elkaar - inclusief toeristenbelasting - € 300 voor 2 nachten. Wat krijg je daarvoor? Het gebouw is zo te zien eind jaren '60, begin jaren '70. Dus gedateerd. Een kleine maar schone kamer. Wel erg gehorig, dus hopen op rustige buren. Bedden smal maar goed. Oppassen onder de douche want de moet zelf de goede temperatuur "mengen" en het warme water is erg heet. Ontbijt en diner in buffet vorm - niet bijzonder maar zeker ook niet slecht. Personeel is meest oost-Europees, Vriendelijk maar communiceren is soms lastig. Drank voorziening is echt prima - ik heb biertjes op waarvan ik het bestaan niet wist. En sterke drank in alle bekende merken die ik kan bedenken. Dus vooral oppassen dat je toch niet te veel drinkt :). Wifi is in het hele hotel prima en dat is heel fijn als je graag op je tablet leest. De omgeving is prachtig, ten minste dat vinden wij. Uitgestrekt, beetje glooiend, strand op zo'n 20 autominuten, heerlijk fietsen in grensgebied. Conclusie: verwacht voor dit geld geen 4-sterren locatie met culinaire hoogstandjes. Maar geniet van wat er wel is en je krijgt dan prima waar voor je geld.
7.7
Timmer
1
Nederland
juni 06, 2017
3 daags arrangement met erg mooi weer
Op uw site stond niet vermeld dat er ook parkeergeld voor de auto betaald moest worden. Zowel bij aankomst als vertrek moest een volledige dag betaald worden. Zowel de aankomende als de vertrekkende gast moet dit betalen. Dit betekent dubbele parkeeropbrengsten voor de eerste en de laatste dag. Naar mijn idee onterecht mede gezien de meeste gasten pas 's-middags arriveren en 's-morgens vertrekken. Het systeem van de armbandjes werd als onplezierig ervaren,, dit moet anders kunnen.
8.3
Vanden Berghen
1
België
juni 01, 2017
ZEER RUSTIGE LOCATIE EEN AANRADER OP EVEN TOT RUST TE KOMEN
7.3
Quik
Nederland
mei 08, 2017
verblijf was goed op de kamer en met eten.
S avonds vreeslijk harde muziek voor ons erg storend hadden we niet verwacht van Goed Verblijf. Ook miste we een afgesloten fietsen stalling er was een open overkapping veel te klein voor de fietsen die er waren onze electriche fietsen moesten buiten staan, jammer
7.3
Kuster
2
Nederland
mei 08, 2017
Goed
We hadden n tweepersoons kamer geboekt met douche /toilet op d kamer Maar kregen n kamer boven zonder toilet / douche Na lang aandringen werden we afgescheept met €20 en n cocktail Heb er nog n mail over gestuurd naar jullie en wacht hier nog op antwoord Mvrg A kuster
8.0
Bruinsma
1
Nederland
april 10, 2017
Gezellig hotel met vriendelijk personeel
7.3
Schiltmans
Nederland
april 09, 2017
Lekker gegeten, eenvoudige maar schone kamer.
Restaurant heeft veel keus en personeel is vriendelijk en behulpzaam. Met de barman hadden wij wat moeite, niet echt klantvriendelijk misschien ook door het taalprobleem? Bij bevestiging boeking werd aangegeven dat de toeristenbelasting € 4,85 p.p.p.n dat bleek € 4,95 te zijn. Het parkeren werd berekend naar aantal dagen i.p.v. als over het algemeen per 24 uur. Ons arrangement was volgens de bevestiging "all inclusive". Ter plekke bleek dat dit slechts tot 22.00 uur gold. Jammer dat de muziek in de bar zo hard moest staan. Daar een gewoon gesprek voeren was onmogelijk.
8.5
Van Leuken
1
Nederland
april 05, 2017
Goed hotel en goed van eten en drinken .
Heel vriendelijk personeel en de kamers waren eenvoudig maar wel netjes.
8.5
Van Puyvelde
2
België
april 05, 2017
Fantastisch verblijf gehad, voor herhaling vatbaaar.
Warme kamers , wij denken dat de vloerverwarming nog aanstond, voor de tijd van het jaar was het natuurlijk buiten ook warm.anders geen opmerkingen
7.2
Been
1
Nederland
maart 27, 2017
Prettige ontvangst. Vriendelijk personeel. Aangename lounges. Kamer wat aan de krappe kant en ontbreken thermostaatkraan in douche en wastafel eigenlijk niet meer van deze tijd.Opmerkelijk was het personeel dat zich snel en geruisloos met Hoverboards doo
9.2
Jansen
1
Nederland
maart 11, 2017
het was een geweldig weekend
8.8
Koekoek
1
Nederland
februari 16, 2017
Een goed hotel , we hebben goede dagen gehad. vriendelijk personeel goed eten en drinken. alles bij de prijs in dat heb je nergens. alles oke.
De temperatuur op de kamer mocht van ons wel iets lager, maar door vloerverwarming niet zelf te regelen. Jammer dat er maar 1 stoel op de kamer was. Verder Oke.

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur