Grand Hotel Ter Duin

Hogeweg 55, 4328 PB, Burgh-Haamstede, Zeeland, Nederland

Beoordeling van Grand Hotel Ter Duin

Totale hotel score:

8.2
Gebaseerd op 406 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Grand Hotel Ter Duin.

Opbouw score Grand Hotel Ter Duin :

Algemene waardering

8.3
 

Ligging

8.2
 

Service

8.3
 

Verhouding prijs/kwaliteit

8.2
 

Eten

8.0
 

Kamers

8.4
 

Kindvriendelijkheid

7.5
 
Resultaten 1 - 50 van 406
7.1
Houben
1
Nederland
januari 10, 2019
Fijn verblijf gehad in prettig hotel
diner dat incl. was viel tegen 1 sauna was stuk, de andere was lamp stuk en was niet aangezet, water zwembad was koud lounge erg gezellig zitten, ontbijt prima
9.7
Blom
1
Nederland
januari 09, 2019
Prima 3 dagen geweest!
Geen. We komen terug!
7.7
Michorius
1
Nederland
januari 09, 2019
Vriendelijke mensen. Geweldig verblijf.
De schoonmaak laat wel wat te wensen over. Gun de interieurverzorgster meer tijd.m.n voor de badkamer/toilet
7.6
Rijkes
4
Nederland
januari 08, 2019
Mooi hotel en ruime kamer (luxe kamer gereserveerd).
8.9
Leget
1
Nederland
januari 02, 2019
Luxe hotel comfortkamers mooi en geweldige omgeving, strand en bos.
7.8
Bowles
1
Nederland
januari 01, 2019
Een heerlijk hotel.
Misschien had de kok niet zijn beste dag tijdens ons verblijf. Verder een heerlijk hotel.
8.7
Tessel
1
Nederland
december 29, 2018
Een leuk hotel ,vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
We vonden het water van het binnen zwembad wel wat koud.
7.0
Zonneveld
1
Nederland
december 27, 2018
Goed hotel, maar het diner was matig.
Bij binnenkomst was men niet gastvrij. Ze vroeg of wilden uitchecken en ze nam telkens de telefoon op.
8.0
Echtermeijer
Nederland
december 27, 2018
Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, prima bedden, doucheruimte en hotelkamer
Het eten is wat magertjes. Weinig groenten, frietjes apart betalen!
7.7
Hut
1
Nederland
december 24, 2018
Genoten. Rustige ligging, uitstekende bedden!
Kamer rook erg muf, na een paar uur luchten was het weg. Misschien luchten tijdens de schoonmaken en een luchtverfrisser?
7.7
Van Weereld
1
Nederland
december 20, 2018
Hotel is uitstekend
Jammer dat we €12,00 extra moesten betalen voor het parkeren op eigen terrein voor het hotel
8.0
Schilder
2
Nederland
december 18, 2018
Prima hotel en vriendelijk personeel.
7.7
Diepstraten
1
Nederland
december 18, 2018
nette kamers maar de vloerbedekking ziet er wat smoezelig uit
Vervelend was het afreken moment waar we geconfronteerd werden met parkeerkosten, daar was niets over gezegd en is ons de 2 voorgaande keren niet berekend dus dat kwam nogal vreemd over. Ook de kosten van het kaasplankje bleken €.2,- hoger te zijn dan de kaart aangaf. Niet om die €.2,- maar het komt een beetje vreemd over, zeker als er ook nog wat onverschillig op gereageerd wordt waardoor je het gevoel gegeven wordt dat je zeurpiet bent.
9.3
Klootwijk
1
Nederland
december 17, 2018
wij waren hier voor de 4e keer en het was weer volop genieten
6.5
Liek
1
Duitsland
december 17, 2018
Wunderbare Lobby mit weihnachtlichem Flair, Zimmer groß, aber nicht ansprechend.
Rezeption freundlich und hilfsbereit, Housekeeping mangelhaft; (Badezimmer nicht gereinigt,keine neuen Handtücher; Betten nicht gemacht). Hausmeister sehr freundlich und hilfsbereit. Der Bitte um eine 2. Sitzgelegenheit im Zimmer wurde sofort nachgekommen.
9.8
Blomberg
1
Nederland
december 15, 2018
Vriendelijk personeel , toegankelijk , plezierige ambience
9.2
Papen
1
België
december 14, 2018
Top
Graag een extra vermelding voor de extra vriendelijke service van uw jongste manager.
8.3
Kramers
1
Nederland
december 14, 2018
prima verblijf
infraroodcabine deed het niet of vertoonde mankementen
8.4
Verhaar
1
Nederland
december 12, 2018
Fantastisch genoten, mooie locatie!
Op de kasten in de kamer lag stof. Verwarming was matig, wel naar gekeken, maar er was niets aan te doen. Wel kregen we een andere kamer aangeboden.
8.2
Brunet de Rochebrune
2
Nederland
december 06, 2018
Prachtig hotel, sfeervol ingericht. Betrokken en leuk personeel! Minpunt is de kosten voor parkeren.
8.7
Mos
1
Nederland
december 03, 2018
We hebben ontzettend genoten van ons verblijf. De kamer was heel ruim en luxe.
Misschien is het wel handig om te vermelden dat badkleding verplicht is in de sauna. Persoonlijk vind ik dat HEEL jammer.
8.7
Klashorst
1
Nederland
december 03, 2018
prima, grote slaapkamer op de 3e verdieping. het personeel is zeer behulpzaam!
in de winter te groot voor het aantal verblijvers jammer dat de eetzaal dan niet gesplitst kan worden.
9.5
Cuyx
1
België
december 03, 2018
Het is een heel mooi hotel. Lekker ontbijt, s'avonds keuze voor de menu. Welness gezellig. Prachtig verblijf.
Spijtig tapijt in de kamers. Ik vind dat niet proper, vooral mensen met honden.
5.2
Timmermans
1
Nederland
december 02, 2018
Hondenpension
Mooi hotel.. Jammer dat er geen sfeer is. Eten is duur en slecht. Kamers zijn heel karig/basic ingericht. Het woord Grand is zeker niet op zijn plaats.
9.3
Zaal
1
Nederland
december 02, 2018
Mooi ruime kamers en vriendelijk personeel
Jammer dat het gebruikte koffekopje bleef staan en de bedden netjes opgemaakt werden maar de slaapkleding er bovenop gekwakt lag.
7.0
Pieterse
1
Nederland
december 01, 2018
Verschillende kamer oa ook aparte zit deel, kan geen tv uit bed kijken, tv te klein vanuit bed en afstandsbediening werkt uit vanuit bed.
Hotel niet gebruiksvriendelijk, entree eerst kuil in niet voor mensen met loop handicap.
7.7
Keetlaer
1
Nederland
november 28, 2018
zie hieronder
De locatie is mooi en het eten uitstekend. Minpuntje vonden we de verlichting in de kamer. Een leeslamp bij de twee fauteuils zou erg prettig zijn, je kunt nu, in dit donkere jaargetijde, in de kamer niet lezen. De lamp aan het plafond gaf ook erg weinig licht. Een bedlampje was kapot. Dit hebben we gemeld en het was al bekend; er zou binnenkort iets aan gedaan worden. Jullie hotel telt veel kamers, het was wellicht mogelijk geweest om deze kamer niet te gebruiken. Wat we echt niet vinden kunnen is het parkeergeld, wat we moesten betalen. Parkeren zou voor hotelgasten toch gratis moeten zijn.
7.7
Koudijs
2
Nederland
november 28, 2018
Prima
Bij vertrek hebben we tegen elkaar gezegd dat we geen enkel verbeterpuntje kunnen bedenken.
7.9
Schlingmann
1
Nederland
november 28, 2018
Goed verblijf. vriendelijk personeel
Ontbijt: broodjes zou ik zelf afbakken als hotel, croisants zijn niet best. Wanneer bovenstaande ingevuld kan worden heeft dit een geweldige meerwaarde (Duitse gasten zullen dit nog meer waarderen dan de nederlandse gasten). Met vriendelijke groet, Fam. Schlingmann
8.3
Van IJselmuijden
1
Nederland
november 27, 2018
We hebben 2 dagen heerlijk genoten van ons verblijf.
We hebben wel een vraag. Parkeren bleek niet kosteloos op jullie terrein. Wij vinden dat een gast van een hotel toch zeker gratis zou moeten kunnen parkeren. Bij vertrek hebben wij nog in de omgeving gekeken waar wij dan hadden kunnen parkeren. Wij konden in de buurt niet zo snel iets vinden. Geef dit dan aan waar je zou kunnen parkeren!!!! Op jullie site kon ik niet duidelijk iets vinden over parkeertarief eenmaal weer thuis wel bij Hotels.nl. Het is netter dat je dit ook op je eigen site duidelijker er bij zet
8.1
Van den Bos
1
Nederland
november 27, 2018
Hoogstaande service e
In combinatie met een voordeel aanbieding was de prijs kwaliteit voor ons haalbaar. Alles was perfect .
8.0
Schoen
1
Nederland
november 26, 2018
8.8
Smal
1
Nederland
november 26, 2018
Het was een fijne verressing
Vooral het happy hour was erg leuk.
6.9
Berrevoets
1
Nederland
november 26, 2018
mooi hotel maar wel met veel trappen aan de voorzijde.wel bereikbaar met een pad .maar naar mijn mening onoverzichtbaar.
We hadden een arrangement geboekt met een welkom diner. Helaas voelden we ons absoluut niet welkom! Bij de afgesproken tijd melden we ons bij het restaurant, onze naam/tafelnummer was niet genoteerd,enige verwarring. Of we 5 minuten wilden wachten, natuurlijk geen enkel probleem. Maar na een half uur wachten, toch maar weer nagevraagd, toen konden we ineens wel aan tafel....Geen exuus voor het wachten ,en de bediening was zeker niet wat je van een 4 sterren hotel zou verwachten. De salade werdt geserveerd in een mini kommetje en was hoofdzakelijk alleen maar sla.Na afloop nog eens gevraagd wat de reden was dat het zo gegaan was, bleek er personeel tekort te zijn door ziekte. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar meld dit dan aan je Gasten !
8.0
De Roos
1
Nederland
november 26, 2018
8.5
Colleye
1
België
november 23, 2018
We enjoyed a lot !
7.7
Wuurman
1
Nederland
november 22, 2018
Alles was prima! Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het de onderbezetting en de wat amateuristisch personeel 's avonds bij de bar.
8.8
Caarls
1
Nederland
november 21, 2018
Prima hotel
Handdoeken met rafels verwacht je niet in een 4 sterrenhotel. Iedere dag weer. Wij hebben er melding van gemaakt en er zou actie op ondernomen worden. Ze vonden het zelf heel erg om te horen. Waarschijnlijk schoort er iets aan de communicatie tussen het hotel en de stomerij. En het hoofd huishouding heeft dus een probleem !
8.9
Nienhuis-Sukkel
5
Nederland
november 21, 2018
Voor herhaling vatbaar
7.3
Ermstrang
1
Nederland
november 21, 2018
Prima hotel, goed eten alleen bij welkomstdiner weinig (vrije) keuze.
1 x 's-nachts lawaai i.v.m. leegmaken van afval containers. Verder prima!
7.4
Van Brakel
1
Nederland
november 20, 2018
Mooi hotel, heerlijk verblijf
Bij het diner dat was inbegrepen werden wij keer op keer later geholpen dan gasten die later binnen waren gekomen. Na 45 min. wachten moeten vragen waar ons dessert bleef. De bedden en kussen waren voor onze lijven niet geschikt. Matras te zacht en vulling kussen hoopte zich boven je hoofd op. Schone handdoeken werden vervangen (hingen over de verwarming waar ze bij binnenkomst al hingen). Netjes, maar niet nodig geweest. Zwembad mag een paar graden warmer, niet ontspannend voor de spieren. Parkeerkosten vind ik persoonlijk ongepast. Prijs is hoog en er is in de omgeving prima te parkeren. Het is niet aanwezig omdat het voor de locatie nodig is. Kindvriendelijkheid was niet van toepassing, maar ook niets gezien dat voor een kind aantrekkelijk zou zijn ( speelhoek bijvoorbeeld)
8.8
Van der Glas
1
Nederland
november 20, 2018
zeer vriendelijk personeel
prima hotel, goed om er te verblijven
8.5
Guijt
Nederland
november 19, 2018
nvt
de comfort kamer vinden wij ongezellig, sombere kleuren.geen prettig zitje (1 fauteuil geen tafelje)
8.8
Vonk
1
Nederland
november 19, 2018
Goed hotel vriendelijk personeel
Zeer goed hotel met ruime en zeer schone kamer
8.8
Butteling
1
Nederland
november 19, 2018
Prima hotel
Alles was perfect verzorgd. Sauna en zwembad ook prima. Eten was goed
8.0
Meilof
1
Nederland
november 19, 2018
Prima verblijf, mooie kamer, prettig personeel, lekker eten.
Het betaald parkeren vinden wij wel een min punt als hotelgast is dat wat onvriendelijke en best een dure prijs 12 euro voor 2 nachten, terwijl de uitrij slagboom constant open stond, en we dus eigenlijk zomaar in en uit konden rijden. Bij eind af rekening vroeg de receptionist of we gebruik hadden gemaakt van de parkeer plaats, en mijn eerlijkheid zei ik ja, en werd er 12 euro berekend, en toen kreeg ik een code om er uit tekomen. Ik zei de boom staat gisteren en nu ook open dus dat is wel raar en daar werd opgereageerd dat ze dan misschien met de boom bezig waren????? Dat maakt het hotel onvriendelijk en dat is wel jammer.
7.1
De Boer
1
Nederland
november 17, 2018
Weekendje weg in zeeland zijn eigenlijk veel erop uit gegaan zeeuws museum shoppen in Middelburg slenteren door Burg Haamstede
Kamers lekker rustig gelegen kussens wat minder ( maar dat persoonlijk) ontbijt erg uitgebreid en goed verzorgd. Diner erg luxe en exclusief ( we hadden een 3 daags arrangement.)
7.0
Van Roosmalen
Nederland
november 15, 2018
goed zie opmerkingen
Verblijf was goed. Echter het welkomstdrankje werd niet spontaan aangeboden. We moesten hierom vragen. Waarom niet meteen bij inchecken de bonnen verstrekken? Nog grotere ergernis wat betreft het welkomstdiner, dit werd op de rekening gezet en door ons betaald. Bij thuiskomst de rekening beoordeeld en zag dat het welkomstdiner in rekening was gebracht en door ons betaald. Hierover uiteraard gereclameerd op 15 oktober per mail en de fout werd toegegeven. Het bedrag van € 70 is tot op de dag van vandaag nog niet terugebetaald!!!!!!!!!!!! vandaag wederom gereclameerd dit is geen reclame voor het hotel noch voor Goedverblijf
6.7
Buis
1
Nederland
november 14, 2018
Matig hotel. Foto's tonen geen reëel beeld.
Hotel lijkt in folder/internet mooier dan in werkelijkheid is. Onze kamer was niet schoon met gat in handdoek en haren op kussen. Andere kamer gekregen, beter, maar ook daar vieze deuren. Bloemen in de hal waren dood en in vies water. Alles ziet er onverzorgd uit, vlekken op de halstoelen. Gangen lijken wel een bunker, schilderij oid zou gezelliger staan. Ontbijt was goed maar geen 4* waard. Kortom.. Wat meer aandacht voor details.
8.0
De Jongh
1
Nederland
november 14, 2018
Modern, goed gelegen hotel met goede kamers.
De ontvangst was vriendelijk. Het personeel aardig. Uitgebreid ontbijtbuffet. De bediening tijdens het diner liet bij ons te wensen over. Als je vindt dat de kamer niet schoongemaakt hoeft te worden krijg je een verrassing. Voor ons was dat een portie bitterballen tijdens het leuke verwenuurtje vanaf vijf uur. Prima idee en een win-win situatie voor gasten en schoonmaak.

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur