Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Vlierdenseweg 109 A, 5753 AC, Deurne, Noord-Brabant, Nederland

Beoordeling van Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe

Totale hotel score:

7.9
Gebaseerd op 11 beoordelingen

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe.

Opbouw score Fletcher Kloosterhotel Willibrordhaeghe :

Algemene waardering

8.0
 

Ligging

8.0
 

Service

7.9
 

Verhouding prijs/kwaliteit

7.9
 

Eten

7.6
 

Kamers

7.8
 
Resultaten 1 - 11 van 11
7.7
Gerardts
Nederland
januari 15, 2019
7.7
Zonneveld
1
Nederland
mei 08, 2018
Een goed hotel op een mooie en handige plek voor o.a. wandelingen en fietstochten. Hardwerkend personeel en daardoor mogelijk wat tekort aandacht voor gasten.
Hoewel de kamer voldeed was zij duidelijk onder het nivo bij de rest van het hotel. Zeer eenvoudig ingericht. Bedden waren vermoedelijk al oud; zakten door en kraakten. Slordig geschilderde ramen. ( verf op het glas)
8.3
Booij
2
Nederland
april 20, 2018
Mooi hotel, mooie kamers
8.7
Bos
1
Nederland
april 17, 2018
mooie ligging, groots, keurig van onderhoud rondom en rustig gelegen.
Vanwege de grootte vele lange gangen (klooster) om vanuit slaapkamer het restaurant te bereiken. De slaapkamer was uitstekend. Mooi uitzicht naar 2 kanten in het bos kijkend en ruim interieur. Alleen wat kaal van aankleding. Steriel.
8.0
Schrammeyer
1
Nederland
maart 29, 2018
mooi en schoon hotel.
8.0
Visscher
1
Nederland
maart 22, 2018
Verrassende locatie met leuke details die het voormalig gebruik van gebouw verklaren
4.3
Van der Schelde
1
Nederland
maart 20, 2018
Ni
Ons werd gevraagd om 20 euro bij te betalen bij incheck om een grotere kamer te kunnen krijgen Dat hebben we gedaan, maar de meerwaarde was ver te zoeken. Stond onder de douche 1e avond geen zeep in douche, leeg flesje en moest uit de douche naar wastafel lopen. 2e dag niet bijgevuld. Waarom moet je daar zelf om vragen? 2e dag geen schone koffiebekertjes neergezet, dus aan de schoonmaak. Het eten vonden wij onder de maat. Het dessert in ons geval ijs was ronduit vies en niet lekker. Verder een ongezellige ligging en entree van het hotel. Voor ons geen reden om nog eens terugzet komen. Helaas, niet optimaal genoten. Het ontbijt was prima.
7.8
Slot
1
Nederland
maart 17, 2018
Mooi rustig hotel.
De receptie vroeg ons of we een luxere kamer wilden met 2 bedden en koffie/thee op de kamer, we zouden anders een standaard kamer krijgen. dit zou € 10.00 per dag extra kosten. We wilden eerst even kijken en kregen 2 pasjes mee. Nu bleek 1 pasje niet het juiste kamernummer te zijn, en de standaard kamer wel, en deze zag er goed uit. Maar savonds bleek dat wij in deze kamer, in bed 1 grote matras te hebben, wat ons zeer slecht beviel. Toen wij dinsdags weggingen hebben we dit aangegeven, en toen bleker er ook gewoon kamers te zijn met aparte matrassen. We hadden graag z'n kamer gehad, maar bij onze aankomst is dat niet ter sprake gekomen. .
8.0
den Bak
1
Nederland
maart 05, 2018
10.0
Reuzenaar
2
Nederland
maart 01, 2018
Door ziekte niet gegaan.
Door ziekte van 2 personen (beide longontsteking) kon ons reisje niet doorgaan. Dag voor aankomst hotel gebeld. Ons werd aangeboden tegen betaling van euro 15,- Wijzigingskosten later een nieuwe datum af te spreken. Wij vinden dit een mooi gebaar Van dit hotel. Wij zullen later zeker terugkomen.
9.7
Van Hek
1
Nederland
februari 20, 2018
fantastisch hotel, kan het aanbevelen
geen

Contact

Vragen of telefonisch reserveren?
We staan klaar om uw vragen te beantwoorden!

Telefoon: +31 (0)85 489 90 19
E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Online chat: start de chat

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 - 17.30 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur