, ,

Beoordeling van

N/A

Algemene waardering

7,5

Ligging

7,1

Service

7,8

Verhouding prijs/kwaliteit

7,6

Eten

6,7

Kamers

7,6

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij .

Resultaten 1 - 30 van 30
8,0
Beverloo
3
Nederland
maart 08, 2017
Compleet, vriendelijk personeel. Kortom: een aanbeveling!
7,8
Van lavieren
Met partner
Nederland
oktober 03, 2016
Prima hotel, prima ligging en prijs/ kwaliteit!
We verbleven 1 nacht en het was prima! Alleen helaas geen Jagermeister, wandelkaart spijkerroute, entree casino, flesje rosé en Limburg vakantiepas gekregen. Wél een glaasje jus d' orange maar daar moesten we zelf nog om vragen. Wél een VIP- pas voor Maasmechelen gekregen waar we graag heen wilde gaan maar dat was helaas op zondag gesloten. Helaas werd dat niet vermeld anders hadden we ons programma omgedraaid! Verder leuk gehad en gefeliciteerd met jullie 10- jarig jubileum!
7,8
Eijsberg
Met partner
Nederland
augustus 28, 2016
prima kamer, ligging t.o.v. fietsroute prima
prima kamer maar erg warm en erg veel last van verkeer waardoor je geen raam open kon zetten zalm gegeten die was goed. maar dan alleen een beetje aardappelpuree en 1 worteltje vinden wij toch wel erg minimaal voor €22. Fam Eijsberg
8,3
Laan
Gezin met jonge kinderen
Nederland
augustus 25, 2016
Prima Hotel , gemoedelijk , goede service
7,8
Den Ouden
Vrienden
Nederland
juni 04, 2016
Genoten, mooi, rustig en vooral vriendelijk hotel
6,5
Rikmanspoel
Gezin met jonge kinderen
Nederland
mei 10, 2016
Prima, helaas te afgelegen en weinig 'service' in het hotel verder. Geen reden om een keer terug te komen.
Het hotel zou in mijn ogen geen parkeerkosten in rekening moeten brengen omdat het erg afgelegen ligt, hoe kom je er anders dan met de auto? De kamer was erg muf, de overnachting is me niet goed bevallen hierdoor. Tevens vond ik de kamer wel toe aan een opknapbeurt (vloerbedekking heel vies, badkamer was niet erg schoon (haren)). We kwamen met 4 personen er waren 2 handdoeken. Als je meer handdoeken wilt dan moet je bij betalen, dat vond ik erg inhalig overkomen. Verder is het jammer dat er geen lift is naar de familiekamer, terwijl juist die ruimtes geboekt worden door mensen met veel bagage.
7,7
Dieleman
Met partner
Nederland
december 01, 2015
Vriendelijke ontvangst, ruime kamer. Zwembad OK. Sauna helemaal goed.
Het vooraf betaalde menu (deel arrangement) was wat karig (voor een land as België). Zondag wilden we opnieuw een poging wagen maar de keuken was gesloten.
7,3
Germonprez
Gezin met jonge kinderen
België
november 05, 2015
Goed hotel, maar duidelijk dat voor de actie de meest versleten kamer werd gegeven (de afvoer in de wasbak kon niet worden gesloten).
Onze dochter van 10 vond het heel jammer dat het zwembad enkel overdag gedurende de kantooruren open was, terwijl wij op die momenten op uitstap waren. Wanneer je in de vooravond terug komt, kan je geen plons meer nemen (idem voor de fitness). Dit werd niet meegedeeld en stond ook niet op de website. Doet men dit om ervoor te zorgen dat zo weinig mogelijk mensen de faciliteiten kunnen gebruiken ? (Staat gelijk aan een povere service welke geen 4 sterren waard is.)
5,2
Reijnen
Met partner
Nederland
oktober 26, 2015
heerlijk ontspannen
7,7
Gyselen
Met partner
België
oktober 24, 2015
Aangenaam verblijf, invasie Chinesen op diner s avonds in restaurant was wat storend maar voor de rest mooi comfort en vriendelijk personeel
8,8
Michiels
Met partner
België
oktober 06, 2015
mooie kamers, zéér uitgebreid buffet en aangenaam zwembad en goede service van vriendelijk personeel
Spijtig dat het restaurant op zondagavond gesloten was. We komen zeker nog eens terug.
10,0
Mons
Met partner
Nederland
september 27, 2015
het was fantastisch !
6,7
Reukers
Nederland
augustus 16, 2015
8,8
Broer Van den Heuvel
Vrienden
Nederland
april 13, 2015
Super geweldig!
Mensen waren heel erg aardig en behulpzaam, zwembad stelt niet veel voor. Kussens en bedden sliepen heerlijk!
7,7
De Ridder
Met partner
Nederland
februari 16, 2015
was goed verzorgd, valetijn Echter onze reservering was niet doorgekomen voor avonddiner was wel en plekje maar gaf toch verwarring. Verder was verblijf prettig
6,8
Van Ewijck
Gezin met oudere kinderen
Nederland
december 15, 2014
Goed gelegen voor uitstapjes naar Maastricht en Maasmechelen.
8,0
Vandekerkhove
Met partner
België
september 30, 2014
6,7
Schouten
Met partner
Nederland
juni 28, 2014
Netjes maar sober
Airco op de kamer is eigenlijk noodzakelijk en het mag allemaal wel wat fleuriger en vrolijker
6,8
Wobben
Met partner
Nederland
juni 02, 2014
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening
6,5
Weyts
Met partner
België
juni 02, 2014
Oude kamer,zeker niet proper...,geen 4sterren waardig.
Bediening in restaurant liep volledig in de mist....heel lange wachttijden,simpel eten,koude borden ,pluim voor de oudere kelner die veel kon redden,uitbater stond aan "toog" pinten te drinken.....
8,8
Driessen
Met partner
Nederland
november 18, 2013
uitstekend verblijf gehad. kan het iedereen aanbevelen.
als je kamer aan de doorgaande weg hebt hoor je deze als je nachts de raam open hebt. ondanks dit toch goed geslapen.
4,3
Vos
Met partner
Nederland
oktober 21, 2013
vloerbedekking versleten en volvlekken
Ondanks klachten is de afstansdsbediening voor de TV niet gerepareerd. Het diner duurde te lang van 18.10 tot 20.30. De kwaliteit van het vlees was bijzonder slecht.
5,3
Van Hecke
With Partner
België
februari 23, 2013
Zeer vriendelijk onthaal, lekker en verzorgd ontbijt, kamer niet al te net, diner een flop
Wij mailden half januari om te vragen wanneer het 3-gangendiner mocht genomen worden, zon- of maandag. Antwoord:op zondag. Wij reserveerden voor maandag in een restaurant in de buurt. Bij aankomst zei een vriendelijke jonge man aan het onthaal dat sinds kort, op zondag het huisrestaurant gesloten was. Hij regelde wel dat we konden wisselen met het restaurant waar wij op maandag zouden gaan eten. Daar moesten wij 10euro per persoon meer betalen omdat het diner op een zondag i.p.v. een weekdag genuttigd werd. Bij Eurotel zei men ons dat daar nog ging over gesproken worden met de manager, men zou ons contacteren.De fout lag niet bij ons.Tot nu toe, 14 dagen na datum, nog niemand gehoord. Als klap op de vuurpijl, op maandagavond in 'Bien Soigné'!!!, het huisrestaurant waar we om 19u gereserveerd hadden; we waren er mooi op tijd, kregen om 19u45 het aperitief, om 20u30 een slaatje waarbij geen brood werd geserveerd(vergeten!) en toen we om 21u45 (kwart voor tien!) gingen vragen wanneer we onze hoofdschotel gingen krijgen, viel men uit de lucht, onze borden met verlept uitgedroogd eten kwamen toen heel snel met de uitleg dat er te weinig personeel was.Toen men onze borden later wegnam, bleef een zwarte ronde zichtbaar op het tafellaken( te lang ergens warm gehouden?) Ondertussen was in het restaurant ruzie ontstaan tussen enkele tafels. Door het lange wachten( want sommige tafels zaten lang zonder bediening terwijl andere dan wel snel geholpen werden)waren enkele dames mekaar beginnen verwijten maken over het wel of niet klacht indienen bij het onthaal...Het leek er een vismarkt,in een frituur is het dikwijkls gezelliger dan in 'Bien Soigné' Wij bedankten voor het dessert, wilden voor middernacht op de kamer zijn en onze honger was al lang over. Nee een fijne avond was het daar niet...
8,7
Rosci
Met partner
België
december 06, 2012
een aanrader voor kort verblijf
9,5
windey
Vrienden
België
november 07, 2012
Prachtig verblijf, Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aan het hotel en de mensen is niks op aan te merken, ze maken tijd voor u en luisteren aandachtig. Het ontbijt is zeer uitgebreid, echt zalig. Het diner in het restaurant Bien Soigné is heel goed. Een echte topper dit hotel Wij komen terug....
7,5
Deleu
Burkina Faso
november 04, 2012
Goed verblijf, mooie ruime kamer.
5,8
de Ridder
België
november 01, 2012
Geen aanrader eten niet goed
5,3
Vanlaer
Vrienden
België
oktober 31, 2012
Eten ok, service ok, maar nachtrust niet ok.
Hotel op zich niet slecht. Maar veel te warm op de kamers, en dit zonder verwarming in de maand oktober. Wat moet dit in de zomer zijn? Voor afkoeling is men verplicht de ramen te openen, waardoor men nog meer last heeft van het lawaai van de grote baan die vlak langs het hotel ligt. Om deze reden , zou ik het hotel geen tweede keer boeken.
6,7
Dominique
Met partner
België
oktober 31, 2012
Algemeen tevreden,behalve de heel nabije omgeving,druk verkeer!!!!!!
Heel lawaaierig omwille van de ligging tussen 2 drukke banen aan 'n rotonde.Een groene en natuurlijke triple of kwadraat geluidsafscherming zou geen overbodige luxe zijn.
9,3
Van Bulck
Met partner
België
oktober 31, 2012
Een aanrader,vriendelijk personeel ,knappe kamer en lekker eten.Dicht bij het Nationaal park van de Kempen dus goede wandel-en fietsmogelijkheden.Ook dicht bij Lanaken zelf en Maasmechelen en verscheidene kleinere gemeenten.Tof om rond te fietsen wat we z
Ik fitness graag maar de zaal was gesloten.Op zich geen probleem maar we werden hiervan niet verwittigd en het hing ook nergens uit.
zaterdag 20 april 2024 : Aantal nachten:1, Personen:2
The property is currently unavailable.

Algemene informatie

 Inchecken

vanaf 15:00 uur

 Uitchecken

tot 11:00 uur

 Verblijfsbelasting

4,20 p.p.p.n

 Aantal kamers

70

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar 9,50 per 24 uur

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

 Mindervaliden

Geen aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

 Annuleringsvoorwaarden

Op alle reserveringen zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Gratis annuleren tot 1 dag voor aankomst. Voor groepsboekingen vanaf 10 personen gelden andere condities.

 Kinderen

0-12 jaar verblijven gratis op de kamer bij 2 volwassenen.

Faciliteiten

Algemeen
  • Gratis WiFi
Eten en drinken
  • Bar
  • Restaurant
  • Terras
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
  • Fietsverhuur elektrische fiets
  • Oplaadpunt E-bike
Activiteiten en sport
  • Fitness
Wellness
  • Sauna
  • Zwembad

Amenities

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar 9,50 per 24 uur

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

 Mindervaliden

Geen aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

 Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

Show all amenities

Beoordeling van

N/A

Algemene waardering

7,5

Ligging

7,1

Service

7,8

Verhouding prijs/kwaliteit

7,6

Eten

6,7

Kamers

7,6

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij .

Resultaten 1 - 30 van 30
8,0
Beverloo
3
Nederland
maart 08, 2017
Compleet, vriendelijk personeel. Kortom: een aanbeveling!
7,8
Van lavieren
Met partner
Nederland
oktober 03, 2016
Prima hotel, prima ligging en prijs/ kwaliteit!
We verbleven 1 nacht en het was prima! Alleen helaas geen Jagermeister, wandelkaart spijkerroute, entree casino, flesje rosé en Limburg vakantiepas gekregen. Wél een glaasje jus d' orange maar daar moesten we zelf nog om vragen. Wél een VIP- pas voor Maasmechelen gekregen waar we graag heen wilde gaan maar dat was helaas op zondag gesloten. Helaas werd dat niet vermeld anders hadden we ons programma omgedraaid! Verder leuk gehad en gefeliciteerd met jullie 10- jarig jubileum!
7,8
Eijsberg
Met partner
Nederland
augustus 28, 2016
prima kamer, ligging t.o.v. fietsroute prima
prima kamer maar erg warm en erg veel last van verkeer waardoor je geen raam open kon zetten zalm gegeten die was goed. maar dan alleen een beetje aardappelpuree en 1 worteltje vinden wij toch wel erg minimaal voor €22. Fam Eijsberg
8,3
Laan
Gezin met jonge kinderen
Nederland
augustus 25, 2016
Prima Hotel , gemoedelijk , goede service
7,8
Den Ouden
Vrienden
Nederland
juni 04, 2016
Genoten, mooi, rustig en vooral vriendelijk hotel
6,5
Rikmanspoel
Gezin met jonge kinderen
Nederland
mei 10, 2016
Prima, helaas te afgelegen en weinig 'service' in het hotel verder. Geen reden om een keer terug te komen.
Het hotel zou in mijn ogen geen parkeerkosten in rekening moeten brengen omdat het erg afgelegen ligt, hoe kom je er anders dan met de auto? De kamer was erg muf, de overnachting is me niet goed bevallen hierdoor. Tevens vond ik de kamer wel toe aan een opknapbeurt (vloerbedekking heel vies, badkamer was niet erg schoon (haren)). We kwamen met 4 personen er waren 2 handdoeken. Als je meer handdoeken wilt dan moet je bij betalen, dat vond ik erg inhalig overkomen. Verder is het jammer dat er geen lift is naar de familiekamer, terwijl juist die ruimtes geboekt worden door mensen met veel bagage.
7,7
Dieleman
Met partner
Nederland
december 01, 2015
Vriendelijke ontvangst, ruime kamer. Zwembad OK. Sauna helemaal goed.
Het vooraf betaalde menu (deel arrangement) was wat karig (voor een land as België). Zondag wilden we opnieuw een poging wagen maar de keuken was gesloten.
7,3
Germonprez
Gezin met jonge kinderen
België
november 05, 2015
Goed hotel, maar duidelijk dat voor de actie de meest versleten kamer werd gegeven (de afvoer in de wasbak kon niet worden gesloten).
Onze dochter van 10 vond het heel jammer dat het zwembad enkel overdag gedurende de kantooruren open was, terwijl wij op die momenten op uitstap waren. Wanneer je in de vooravond terug komt, kan je geen plons meer nemen (idem voor de fitness). Dit werd niet meegedeeld en stond ook niet op de website. Doet men dit om ervoor te zorgen dat zo weinig mogelijk mensen de faciliteiten kunnen gebruiken ? (Staat gelijk aan een povere service welke geen 4 sterren waard is.)
5,2
Reijnen
Met partner
Nederland
oktober 26, 2015
heerlijk ontspannen
7,7
Gyselen
Met partner
België
oktober 24, 2015
Aangenaam verblijf, invasie Chinesen op diner s avonds in restaurant was wat storend maar voor de rest mooi comfort en vriendelijk personeel
8,8
Michiels
Met partner
België
oktober 06, 2015
mooie kamers, zéér uitgebreid buffet en aangenaam zwembad en goede service van vriendelijk personeel
Spijtig dat het restaurant op zondagavond gesloten was. We komen zeker nog eens terug.
10,0
Mons
Met partner
Nederland
september 27, 2015
het was fantastisch !
6,7
Reukers
Nederland
augustus 16, 2015
8,8
Broer Van den Heuvel
Vrienden
Nederland
april 13, 2015
Super geweldig!
Mensen waren heel erg aardig en behulpzaam, zwembad stelt niet veel voor. Kussens en bedden sliepen heerlijk!
7,7
De Ridder
Met partner
Nederland
februari 16, 2015
was goed verzorgd, valetijn Echter onze reservering was niet doorgekomen voor avonddiner was wel en plekje maar gaf toch verwarring. Verder was verblijf prettig
6,8
Van Ewijck
Gezin met oudere kinderen
Nederland
december 15, 2014
Goed gelegen voor uitstapjes naar Maastricht en Maasmechelen.
8,0
Vandekerkhove
Met partner
België
september 30, 2014
6,7
Schouten
Met partner
Nederland
juni 28, 2014
Netjes maar sober
Airco op de kamer is eigenlijk noodzakelijk en het mag allemaal wel wat fleuriger en vrolijker
6,8
Wobben
Met partner
Nederland
juni 02, 2014
Zeer gastvrije en vriendelijke bediening
6,5
Weyts
Met partner
België
juni 02, 2014
Oude kamer,zeker niet proper...,geen 4sterren waardig.
Bediening in restaurant liep volledig in de mist....heel lange wachttijden,simpel eten,koude borden ,pluim voor de oudere kelner die veel kon redden,uitbater stond aan "toog" pinten te drinken.....
8,8
Driessen
Met partner
Nederland
november 18, 2013
uitstekend verblijf gehad. kan het iedereen aanbevelen.
als je kamer aan de doorgaande weg hebt hoor je deze als je nachts de raam open hebt. ondanks dit toch goed geslapen.
4,3
Vos
Met partner
Nederland
oktober 21, 2013
vloerbedekking versleten en volvlekken
Ondanks klachten is de afstansdsbediening voor de TV niet gerepareerd. Het diner duurde te lang van 18.10 tot 20.30. De kwaliteit van het vlees was bijzonder slecht.
5,3
Van Hecke
With Partner
België
februari 23, 2013
Zeer vriendelijk onthaal, lekker en verzorgd ontbijt, kamer niet al te net, diner een flop
Wij mailden half januari om te vragen wanneer het 3-gangendiner mocht genomen worden, zon- of maandag. Antwoord:op zondag. Wij reserveerden voor maandag in een restaurant in de buurt. Bij aankomst zei een vriendelijke jonge man aan het onthaal dat sinds kort, op zondag het huisrestaurant gesloten was. Hij regelde wel dat we konden wisselen met het restaurant waar wij op maandag zouden gaan eten. Daar moesten wij 10euro per persoon meer betalen omdat het diner op een zondag i.p.v. een weekdag genuttigd werd. Bij Eurotel zei men ons dat daar nog ging over gesproken worden met de manager, men zou ons contacteren.De fout lag niet bij ons.Tot nu toe, 14 dagen na datum, nog niemand gehoord. Als klap op de vuurpijl, op maandagavond in 'Bien Soigné'!!!, het huisrestaurant waar we om 19u gereserveerd hadden; we waren er mooi op tijd, kregen om 19u45 het aperitief, om 20u30 een slaatje waarbij geen brood werd geserveerd(vergeten!) en toen we om 21u45 (kwart voor tien!) gingen vragen wanneer we onze hoofdschotel gingen krijgen, viel men uit de lucht, onze borden met verlept uitgedroogd eten kwamen toen heel snel met de uitleg dat er te weinig personeel was.Toen men onze borden later wegnam, bleef een zwarte ronde zichtbaar op het tafellaken( te lang ergens warm gehouden?) Ondertussen was in het restaurant ruzie ontstaan tussen enkele tafels. Door het lange wachten( want sommige tafels zaten lang zonder bediening terwijl andere dan wel snel geholpen werden)waren enkele dames mekaar beginnen verwijten maken over het wel of niet klacht indienen bij het onthaal...Het leek er een vismarkt,in een frituur is het dikwijkls gezelliger dan in 'Bien Soigné' Wij bedankten voor het dessert, wilden voor middernacht op de kamer zijn en onze honger was al lang over. Nee een fijne avond was het daar niet...
8,7
Rosci
Met partner
België
december 06, 2012
een aanrader voor kort verblijf
9,5
windey
Vrienden
België
november 07, 2012
Prachtig verblijf, Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aan het hotel en de mensen is niks op aan te merken, ze maken tijd voor u en luisteren aandachtig. Het ontbijt is zeer uitgebreid, echt zalig. Het diner in het restaurant Bien Soigné is heel goed. Een echte topper dit hotel Wij komen terug....
7,5
Deleu
Burkina Faso
november 04, 2012
Goed verblijf, mooie ruime kamer.
5,8
de Ridder
België
november 01, 2012
Geen aanrader eten niet goed
5,3
Vanlaer
Vrienden
België
oktober 31, 2012
Eten ok, service ok, maar nachtrust niet ok.
Hotel op zich niet slecht. Maar veel te warm op de kamers, en dit zonder verwarming in de maand oktober. Wat moet dit in de zomer zijn? Voor afkoeling is men verplicht de ramen te openen, waardoor men nog meer last heeft van het lawaai van de grote baan die vlak langs het hotel ligt. Om deze reden , zou ik het hotel geen tweede keer boeken.
6,7
Dominique
Met partner
België
oktober 31, 2012
Algemeen tevreden,behalve de heel nabije omgeving,druk verkeer!!!!!!
Heel lawaaierig omwille van de ligging tussen 2 drukke banen aan 'n rotonde.Een groene en natuurlijke triple of kwadraat geluidsafscherming zou geen overbodige luxe zijn.
9,3
Van Bulck
Met partner
België
oktober 31, 2012
Een aanrader,vriendelijk personeel ,knappe kamer en lekker eten.Dicht bij het Nationaal park van de Kempen dus goede wandel-en fietsmogelijkheden.Ook dicht bij Lanaken zelf en Maasmechelen en verscheidene kleinere gemeenten.Tof om rond te fietsen wat we z
Ik fitness graag maar de zaal was gesloten.Op zich geen probleem maar we werden hiervan niet verwittigd en het hing ook nergens uit.

Uw selectie

zaterdag 20 april 2024

Hotels in de buurt

Amrath hotel biggare exterieur
Amrâth Hotel Bigarré
Limburg, Maastricht
boutique hotel grote gracht maastricht korting binnentuin
Boutique Hotel Grote Gracht
Limburg, Maastricht
Designhotel Limburg Ingang
Designhotel Maastricht
Limburg, Maastricht
buitenaanzicht nh hotel
NH Maastricht
Limburg, Maastricht