, ,

Beoordeling van

N/A

Algemene waardering

5,7

Ligging

6,1

Service

5,6

Verhouding prijs/kwaliteit

6,3

Eten

7,3

Kamers

6,4

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij .

Resultaten 1 - 12 van 12
7,8
Wouterse
4
Nederland
december 17, 2018
Typisch duits Hotel voor niet al te veel geld
Goed bereikbaar hotel met een grote parkeerplaats in het centrum van een leuk dorpje. Hotel is wel aan een renovatie toe maar de sfeer is er gemoedelijk. Ontbijt was goed, voor ons voldoende keuze. Eigenaar kwam geregeld vragen of alles naar wens is, tijdens ontbijt en het dinner. De kamers verdienen wat meer aandacht kwa schoonmaak en handdoekenwissel en tussentijds bed opmaak. Wij hadden een kamer met balkon aan de achterkant. De ramen hadden rolluiken en we hebben totaal geen last gehad van het spoor. Verder is de eigenaar (Werner 76jaar!) een aardige en niet te opdringerige man. Hij altijd wel in om een praatje en hij probeerd het je naar het zin te maken. Het eten is heel goed. Uitstekende kok! We hadden een 3 daags arrangement geboekt incl. 3x ontbijt en 3x een 2 gangen dinner. Het 2 gangen dinner is tot €15,- . alles wat er overheen komt moet je bij betalen. Het zou duidelijker naar de gasten toe zijn om het bij de boeking te vermelden. We werden wel meteen hiervan op de hoogte gebracht door de hotellier en namen er genoegen mee maar je hebt er natuurlijk ook mensen bij die waarschijnlijk niet zo schappelijk zijn. Kortom prima arrangement....
4,8
Petersen
2
Nederland
september 28, 2017
Oud , en badkamer liet te wensen over!
Bij de boeking 3 gangenmenue inbegrepen.Maar...... Bij aankomst kon je van de kaart het hoofdmenu voor11€ eten, rest moest je bijbetalen. Was niet de afspraak, liefs bij boeking vermelden. Het eten was prima!
6,3
Wensink
Nederland
september 05, 2017
Wat gedateerd hotel.
De receptionist, tevens eigenaar van het hotel, zorgde voor een domper op ons verblijf. Hij was zeer kortaf en chagrijnig, veel gasten klaagden hierover. Het eten en de prachtige omgeving maakte veel goed.
6,2
Den Doop
1
Nederland
september 04, 2017
6,5
De Heer
1
Nederland
augustus 15, 2017
Bedden goed. Eten goed. Ontvangst en bediening van eigenaar slecht. Overig personeel deed het goed.
Eigenaar is ongemanierd. staat rond te kijken naar de mensen in de eetzaal maar kijk niet of tijdens het ontbijt alles voldoende is. vraag ook niet of het smaak en of het naar wens is. Bedienend personeel doet het goed. Na gezegd te hebben dat wij een 3- gangen menu hebben vraag hij later nog een paar keer welk arrangement we hebben. Ten slotte geeft hij een klein briefje met daarop "3 gang menu". Dat ligt op tafel een wij maar wachten op het dessert. Ik vraag hem na een half uur waar dat blijft. Antwoord "Komt van de keuken" en hebben we geen keus. Eetzaal ramen waren aan de buitenkant erg vies. Geen prettig gezicht
5,7
Bertrand
4
Nederland
augustus 10, 2017
Viel tegen
Het hotel lag vlak langs het spoor, waardoor je dag en een deel van de nacht de treinen hoorde langsdenderen. Bij het 2-daags arrangement hoorde een 3 gangen diner, maar meneer vroeg vanaf 11,00 euro bijbetaling. Dat was niet vantevoren afgesproken
7,3
Mascle
6
Nederland
augustus 10, 2017
Okay maar faciliteiten niet zoals omschreven via site goed verblijf
Wat mij beetje tegenvalt is dat de omschrijving van het hotel niet klopt. Ik had fitnes en zwem kleding mee maar er was geen zwembad, geen sauna, geen fitness en geen tennisbaan Voor kinderen is er niets te beleven binnen het hotel. Wel fijne kamer. Prima ontvangst indien je verblijft met honden. Goed uitgebreid ontbijt. Helaas niet elke dag schone handdoek of kamerschoonmaak. Wij hadden wel een mooi arrangement maar het was niet zoals de verwachtingen waren zoals omschreven bij Goed Verblijf. Ik ben dan ook benieuwd naar hun reavtie.
7,2
Kunst
1
Nederland
juli 25, 2017
Het verblijf is door een ongelukje niet helemaal geslaagd,zie onder
Het eten was goed,maar dan moet bij de boeking wel worden gewezen op de 2 diners die bij de boeking die was voor 11eur en de rest moest voor het hooftgerecht worden bij betaald,dat was een tegen valler,verder was alles goed A.Kunst
3,2
Kothuis
1
Nederland
juli 06, 2017
zie onderstaand
Er waren nog (slechts) twee andere Nederlandse echtparen. Het ontbijt was van 8.00-10.00 uur. De andere gasten hadden het ontbijt om half tien op, net voordat wij beneden kwamen. Toen had de eigenaar al aan een van de andere gasten gevraagd om op onze deur te kloppen, want hij wou kennelijk het ontbijtbuffet (laten) opruimen en wij hadden ons vast verslapen.. De manier waarop die man met zijn gasten omgaat, is er kennelijk op gericht om zo snel mogelijk van zijn klanten af te komen. Wij zijn na één nacht doorgereisd naar een ons bekend adres, een uurtje rijden verderop. We hadden toen al wel het volledige bedrag voor ons verblijf (van 4 nachten) betaald, maar dat verlies van ruim € 200 hebben we maar voor lief genomen. Dit was onze eerste ervaring met Goedverblijf.nl en we hopen dat u ook betere adressen beschikbaar hebt. Dat geldt dus niet voor ons, maar we gunnen ook andere mensen niet zulke ervaringen. Met vriendelijke groeten, Ben Kothuis
6,0
Kotteman
2
Nederland
juni 26, 2017
Hotel is zeer gedateerd, heeft zeker een opknappbeurt nodig.
De prijs/kwaliteit is goed te noemen. We hadden een arrangement met een zeer lage prijs. De verwachtingen waren dan ook niet hoog gespannen. Dat de gastheer nogal nors en direct kon zijn, was ons bekend. De gastvrouwen waren alleraardigst. Het hotel verdient een grondige renovatie, de kamers vaker stofzuigen (bedden waren schoon) en de gastheer zou een keer een spiegel voorgehouden kunnen worden. Het eten was goed en het Sauerland een aanrader.
7,2
Noordhoorn
7
Nederland
mei 16, 2017
goede kamer, ontbijt was prima en diner was van de kaart en goed verzorgd
Voor de prijs kun je niet verwachten in een hilton hotel te zitten. Maar het is mij prima bevallen en heb er nog een dag bijgeboekt
6,3
Sierink
Met partner
Nederland
september 28, 2016
gedateerd hotel
Receptionist (eigenaar) is nors en niet gastvrij.
donderdag 18 april 2024 : Aantal nachten:1, Personen:2
The property is currently unavailable.

Algemene informatie

 Inchecken

vanaf 12:00 uur

 Uitchecken

tot 12:00 uur

 Verblijfsbelasting

0,00 p.p.p.n

 Aantal kamers

24

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar (gratis)

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Huisdieren welkom 7,50 per hond per nacht

 Mindervaliden

Aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

 Annuleringsvoorwaarden

Gratis annuleren tot 31 dagen voor aankomst. Voor groepsboekingen vanaf 10 personen gelden andere condities.

 Kinderen

0-3 jaar, gratis | 4-12 jaar, 50% korting, mits verblijf op kamer van 2 volbetalende gasten

Faciliteiten

Algemeen
  • Draadloos Internet
  • Gratis WiFi
  • Huisdieren toegestaan
  • Lift
Eten en drinken
  • Restaurant
  • Terras
Fietsen
  • Afgesloten fietsenstalling
  • Fietsverhuur
  • Fietsverhuur elektrische fiets
  • Oplaadpunt E-bike
Parkeergelegenheid
  • Gratis parkeren
  • Gratis parkeren op eigen terrein

Amenities

 Parkeren

Parkeergelegenheid beschikbaar (gratis)

 WiFi

WiFi beschikbaar (gratis)

 Huisdieren

Huisdieren welkom 7,50 per hond per nacht

 Mindervaliden

Aangepaste kamers beschikbaar

 Openbaar vervoer

Bereikbaar per openbaar vervoer

 Betalingsmogelijkheden in het hotel

Contant, Pin, Credit Card

Show all amenities

Beoordeling van

N/A

Algemene waardering

5,7

Ligging

6,1

Service

5,6

Verhouding prijs/kwaliteit

6,3

Eten

7,3

Kamers

6,4

Beoordelingen zijn geschreven door gasten na hun verblijf bij .

Resultaten 1 - 12 van 12
7,8
Wouterse
4
Nederland
december 17, 2018
Typisch duits Hotel voor niet al te veel geld
Goed bereikbaar hotel met een grote parkeerplaats in het centrum van een leuk dorpje. Hotel is wel aan een renovatie toe maar de sfeer is er gemoedelijk. Ontbijt was goed, voor ons voldoende keuze. Eigenaar kwam geregeld vragen of alles naar wens is, tijdens ontbijt en het dinner. De kamers verdienen wat meer aandacht kwa schoonmaak en handdoekenwissel en tussentijds bed opmaak. Wij hadden een kamer met balkon aan de achterkant. De ramen hadden rolluiken en we hebben totaal geen last gehad van het spoor. Verder is de eigenaar (Werner 76jaar!) een aardige en niet te opdringerige man. Hij altijd wel in om een praatje en hij probeerd het je naar het zin te maken. Het eten is heel goed. Uitstekende kok! We hadden een 3 daags arrangement geboekt incl. 3x ontbijt en 3x een 2 gangen dinner. Het 2 gangen dinner is tot €15,- . alles wat er overheen komt moet je bij betalen. Het zou duidelijker naar de gasten toe zijn om het bij de boeking te vermelden. We werden wel meteen hiervan op de hoogte gebracht door de hotellier en namen er genoegen mee maar je hebt er natuurlijk ook mensen bij die waarschijnlijk niet zo schappelijk zijn. Kortom prima arrangement....
4,8
Petersen
2
Nederland
september 28, 2017
Oud , en badkamer liet te wensen over!
Bij de boeking 3 gangenmenue inbegrepen.Maar...... Bij aankomst kon je van de kaart het hoofdmenu voor11€ eten, rest moest je bijbetalen. Was niet de afspraak, liefs bij boeking vermelden. Het eten was prima!
6,3
Wensink
Nederland
september 05, 2017
Wat gedateerd hotel.
De receptionist, tevens eigenaar van het hotel, zorgde voor een domper op ons verblijf. Hij was zeer kortaf en chagrijnig, veel gasten klaagden hierover. Het eten en de prachtige omgeving maakte veel goed.
6,2
Den Doop
1
Nederland
september 04, 2017
6,5
De Heer
1
Nederland
augustus 15, 2017
Bedden goed. Eten goed. Ontvangst en bediening van eigenaar slecht. Overig personeel deed het goed.
Eigenaar is ongemanierd. staat rond te kijken naar de mensen in de eetzaal maar kijk niet of tijdens het ontbijt alles voldoende is. vraag ook niet of het smaak en of het naar wens is. Bedienend personeel doet het goed. Na gezegd te hebben dat wij een 3- gangen menu hebben vraag hij later nog een paar keer welk arrangement we hebben. Ten slotte geeft hij een klein briefje met daarop "3 gang menu". Dat ligt op tafel een wij maar wachten op het dessert. Ik vraag hem na een half uur waar dat blijft. Antwoord "Komt van de keuken" en hebben we geen keus. Eetzaal ramen waren aan de buitenkant erg vies. Geen prettig gezicht
5,7
Bertrand
4
Nederland
augustus 10, 2017
Viel tegen
Het hotel lag vlak langs het spoor, waardoor je dag en een deel van de nacht de treinen hoorde langsdenderen. Bij het 2-daags arrangement hoorde een 3 gangen diner, maar meneer vroeg vanaf 11,00 euro bijbetaling. Dat was niet vantevoren afgesproken
7,3
Mascle
6
Nederland
augustus 10, 2017
Okay maar faciliteiten niet zoals omschreven via site goed verblijf
Wat mij beetje tegenvalt is dat de omschrijving van het hotel niet klopt. Ik had fitnes en zwem kleding mee maar er was geen zwembad, geen sauna, geen fitness en geen tennisbaan Voor kinderen is er niets te beleven binnen het hotel. Wel fijne kamer. Prima ontvangst indien je verblijft met honden. Goed uitgebreid ontbijt. Helaas niet elke dag schone handdoek of kamerschoonmaak. Wij hadden wel een mooi arrangement maar het was niet zoals de verwachtingen waren zoals omschreven bij Goed Verblijf. Ik ben dan ook benieuwd naar hun reavtie.
7,2
Kunst
1
Nederland
juli 25, 2017
Het verblijf is door een ongelukje niet helemaal geslaagd,zie onder
Het eten was goed,maar dan moet bij de boeking wel worden gewezen op de 2 diners die bij de boeking die was voor 11eur en de rest moest voor het hooftgerecht worden bij betaald,dat was een tegen valler,verder was alles goed A.Kunst
3,2
Kothuis
1
Nederland
juli 06, 2017
zie onderstaand
Er waren nog (slechts) twee andere Nederlandse echtparen. Het ontbijt was van 8.00-10.00 uur. De andere gasten hadden het ontbijt om half tien op, net voordat wij beneden kwamen. Toen had de eigenaar al aan een van de andere gasten gevraagd om op onze deur te kloppen, want hij wou kennelijk het ontbijtbuffet (laten) opruimen en wij hadden ons vast verslapen.. De manier waarop die man met zijn gasten omgaat, is er kennelijk op gericht om zo snel mogelijk van zijn klanten af te komen. Wij zijn na één nacht doorgereisd naar een ons bekend adres, een uurtje rijden verderop. We hadden toen al wel het volledige bedrag voor ons verblijf (van 4 nachten) betaald, maar dat verlies van ruim € 200 hebben we maar voor lief genomen. Dit was onze eerste ervaring met Goedverblijf.nl en we hopen dat u ook betere adressen beschikbaar hebt. Dat geldt dus niet voor ons, maar we gunnen ook andere mensen niet zulke ervaringen. Met vriendelijke groeten, Ben Kothuis
6,0
Kotteman
2
Nederland
juni 26, 2017
Hotel is zeer gedateerd, heeft zeker een opknappbeurt nodig.
De prijs/kwaliteit is goed te noemen. We hadden een arrangement met een zeer lage prijs. De verwachtingen waren dan ook niet hoog gespannen. Dat de gastheer nogal nors en direct kon zijn, was ons bekend. De gastvrouwen waren alleraardigst. Het hotel verdient een grondige renovatie, de kamers vaker stofzuigen (bedden waren schoon) en de gastheer zou een keer een spiegel voorgehouden kunnen worden. Het eten was goed en het Sauerland een aanrader.
7,2
Noordhoorn
7
Nederland
mei 16, 2017
goede kamer, ontbijt was prima en diner was van de kaart en goed verzorgd
Voor de prijs kun je niet verwachten in een hilton hotel te zitten. Maar het is mij prima bevallen en heb er nog een dag bijgeboekt
6,3
Sierink
Met partner
Nederland
september 28, 2016
gedateerd hotel
Receptionist (eigenaar) is nors en niet gastvrij.

Uw selectie

donderdag 18 april 2024

Hotels in de buurt

Hotelaanbieding Hotel Niedersfeld Voorzijde
Hotel Niedersfeld-Winterberg
Noordrijn-Westfalen, Winterberg-Niedersfeld
Bad Driburg Aanzicht Hotelaanbieding
B-vier Hotel Bad Driburg
Kreis Höxter, Bad Driburg
aanzicht haus gisela
Haus Gisela
Noordrijn-Westfalen, Brakel
Hotelaanbieding hotel Herrhol
Hotel Herrloh
Nordrhein-Westfalen, Winterberg